x--- Zayn Malik ---x
- Mi van? - kérdi értetlenül Liam én pedig megrázom a fejemet.
- Már megint a csajod? - kérdi Harry röhögve ahogy a mikrofonját próbálja bekapcsolni.
- Meghalt valakije, szóval kussolj. De most komolyan - mordulok rá hátrafelé, ahogy kivágom az ajtót és egyenesen a friss levegõ felé tartok. Hogy ki Nan pasijának a bátyja? Tippelni tudok. Azt tudom hogy Zoe jobban bírta õt, mint magát Nancy pasiját. Tudom hogyha szar kedve volt és az a srác tudott róla akkor elvitte driftelni a városba este. Ennyi... ez minden. Még a nevét se tudom. Ajkaim közé szorítok egy szál cigit és már meg is gyújtom. Az elsõ slukkom is mély amivel csak meggyújtom. Ahogy a többi is az. És a következõ cigi amit meggyújtok ugyan ilyen tempóban fogy el.
- Szar lesz a hangod késõbb - közli lazán Lou, ahogy a cigire mered a kezemben.
- A te képed is beverem, hidd el - nézek rá ridegen. Ezek tényleg nem értik mikor nem kell, hogy pofázzanak?! Kurvára egyedül akarok lenni!
- Felõlem - rántja meg a vállát ahogy neki dõl a falnak mellettem. - Akárhogy is, egy banda vagyunk. És ha jól megy, sokáig az is leszünk. Szóval próbálj már meg kevésbé agresszív lenni - röhögi el magát én pedig tényleg nem értem, hogy lehet ilyen kibaszott hülye.
- Aha - röhögök fel ahogy rájövök, tényleg nem fog lelépni és itt hagyni.
- Mióta vagy együtt vele? - kérdi meg én pedig lenézek a cipõmre. Ha mondanom kéne a bandából két olyan embert akit inkább elviselek akkor az Louis és Liam. Harry túlságosan gyerek és nagyképû még. Niall pedig... esküszöm õ csak Niall. Eszik, énekel, alszik aztán röhög. Õ Niall. Louist azért bírom... jó oké... azért viselem el inkább, mert legalább kicsit hasonló életvitele volt mint nekem. Egyedüli srác tesó, pia, bulik... hát vele emiatt azért kijövõk. Liam pedig legalább érett, oké. Néha túlságosan is. De legalább okos...
- Nem tudom - rántom meg a vállam õszintén mire õ felröhög. - Komolyan nem, nincs konkrét ideje csak úgy... össze jött - nézek fel rá egy fintorral ahogy beleszívok a cigibe, most már kisebbet. Felé nyújtom a dobozom mire felsóhajt és húz belõle egyet. Oda adom neki az öngyújtómat is, és amint meggyújtja már vissza is adja. Ennyit arról, hogy szar lesz majd a hangunk.
- Csak úgy? - kérdi meg felröhögve.
- Esküszöm - rázom meg a fejemet nevetve.
- Nem akad ki hogy nincs évforduló meg ilyenek? - néz rám értetlenül.
- Õ felejtené el elõbb, hidd el - nevetek fel halkan ahogy a koszos betont nézem.
- Legjobb haver féle? - kérdi rám nézve én pedig bólintok. - Szard le Harryt, ha megvagy vele és bírja akkor maradj vele - néz le rám én pedig megrántom a vállam. Igen, Harryt lehet csak ezért nem bírom; mert naponta háromszor minimum elmondja hogy szakítsak már vele. Vagy legalábbis ha a telefonomhoz nyúlok... mert szerinte ez rossz a bandának. Tiszta lap kell, mindenkinek. Nem mondok le Zoeról... képtelen vagyok.
- Meg fogom még verni - jegyzem meg természetesen... mert ez az igazság.
-Majd beszélek vele - vonja meg a vállát én pedig kinézek az útra. Kocsik haladnak el egyfolytában a nagy ház mellett. Ház... ház ahol minden egyes ellenséggel együtt laksz. Röhejes. De azért elég klassz... csak lehetne klasszabb. Zoeval mondjuk. - Jól van a csaj? - kérdi meg ahogy eltaposom az elszívott cigit ismét.
- Nem tudom. Leráztam elsõnek. Nem fog mondani semmit se - rázom meg a fejemet.
- Hisztis? - kérdi felnevetve ahogy az utolsó slukkot szerezi meg a cigibõl amit adtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Electronic L0V3
Fiksi PenggemarNem az én könyvem! Minden jog Des Tiny-t illet! Itteni neve @Destinyfffan Én csak szeretném megosztani veletek eme csodálatos lány csodálatos történetét! Az ő általa megosztott részeket itt olvashatjátok el: http://babyyouaremystory.blogspot.com/?m...