x--- Zoe Fable ---x
Zayn szerelmes lenne belém?! Én meg belé. Õ belém. Mit titkol? Szerelmes? Esetleg az üveg vodkába, amit betermeltünk... Pár másodpercembe telik, amíg feldolgozom, hogy a saját telefonom szól. Fülemhez emelem és csak belehümmögök egy sort.
- Ben vagyok. Gáz van. Po - lihegi nekem és a szemem kipattan, rögtön.
- Mi? Hol?! Kikkel?! - pattanok fel rögtön és már lökdösöm is a srácokat kifele az asztaltól.
- Faszom tudja, de Zoe, ezek sokan vannak. Szerintem ez Loughbrough... vagy nem is tudom. Faszom sem jártas ebben! De Po vagy agyon veri õket, amire nem látok sok esélyt, vagy Pot elássák, élve - hadarja.
- Hol vagytok?! - kérdezem feszülten, ahogy már töröm is elõre az utat a tömegben.
- A nagy színpad közelében. A fõutcán. De megtalálod, hidd el! - nyög fel és ki is nyom.
- Cseszd meg! - mordulok fel és amennyire tudok, futni kezdek.
- Mi van?! - ér mellém Zayn értetlenül.
- Po - morgom, ahogy elõre furakodok. A zene halkul, aztán már nincs is. A srácok összezavarodnak, bár én is. - Nem jöttök oda, akármi is van - intem le õket ahogy megtorpanok. Veszek egy mély levegõt, mintha nem is lennék csapzott a futástól, vagy talán részeg.. aztán át is lépek az embergyûrûn, amit a nép alkot. Remek, hogy akkora a balhé, hogy a zene is leáll... - Beszélgessünk! - kezdem a bevonulásomat, mint minden egyes évben. Lelassítva sétálok be, tartom a szerepet. Po és egy csaj éppen tépi egymást, jó pár gorilla meg áll és nézi. Ben oldalról kér elnézést, de leintem. A csajhoz lépek és egyszerûen hátralököm, el Po-tól. Po-t viszont hátra. - Mi a faszt csináltál? - kérdem sziszegve, ahogy hátrafelé tolom.
- Ez a mocskos kurva Adam barátnõje! - üvölti át mögöttem.
- Kussolsz, most! - förmedek rá. - Adam dobott téged. Azzal jár, akivel akar. Az már a csaj baja, hogy pont azzal a nyomorékkal jött össze. Ki ez a család? - kérdem hátrapillantva, hátha nekünk ugorna újra a csaj.
- Tudja a farkam, de megölöm mindet! - indul meg megint feléjük. Visszarántom ismét és odalököm Xaviernek.
- Fogd! - közlöm vele szárazon és odalépkedem a kialakított kör közepére. - Elnézést a barátnõm nevében. Csak ré...
- Megfenyegette Mia Familiat! - hördül rám mély hangon egy izomkolosszus.
- És az olasz szavak használta rossz kiejtéssel segít a helyzeten? - kérdem értetlenül, mire megindul felém két melák. - Nem tenném - rázom meg a fejemet, egyel hátrébb lépve. Nem meghalni akarok, csak elsimítani a balhét! - A barátnõm részeg, elnézést. Ám, ha ez nem lenne elég indok, hozzá tenném, hogy szerelmes részeg. És azt hiszem, ezt már mind tapasztaltuk, mennyire is kétségbe ejtõ ez az állapot - kezdem el a békítõ szövegemet. Nem kell hátra forduljak, hogy tudjam, Zayn mögém lépett. Érzem ahogy kissé hozzám ér.. az illatát pedig nehéz lenne eltévesztenem. És ha tehetném, most leosztanám, mit is keres itt. Mellettem. Megmondtam neki, hogy ne. Viszont ha ezt megtenném, oda lenne a figyelemfelkeltõ megjelenésem. És azt hiszem, most kifejezetten nekem kéne a dominánsabbnak lennem.
- Megtépett! - ordít rám a lány, mire mögülem Po kezd visongani. Hátrafordulok, hogy rászóljak, de Xav befogja a száját, laza eleganciával. Visszafordulok az ütés hangra, de addigra már valami csávó a földön van, Zayn meg éppen a karját tekeri felfelé. Lába a férfi lapockáján pihen. Nem irigylem a srácot, fájdalmas póz, a koszos utcán a feje... Zayn meg csak faarccal és mérgesen, a hátracsavart karját tartja és erõsen szegezi a földhöz. Talán nem volt rossz ötlet, hogy idejött mellém...
YOU ARE READING
Electronic L0V3
FanfictionNem az én könyvem! Minden jog Des Tiny-t illet! Itteni neve @Destinyfffan Én csak szeretném megosztani veletek eme csodálatos lány csodálatos történetét! Az ő általa megosztott részeket itt olvashatjátok el: http://babyyouaremystory.blogspot.com/?m...