- Látod?! Nyár közepén elmész szépen Londonba a meghallgatásra, aztán anyád megutál engem, amiért többet már nem jössz haza, mert megnyered - mosolygok rá, míg a laptopon mutatom neki az X-faktoros infókat.
- Hát, te hülye vagy - nevet rám, ahogy átöleli a hasamat és magához húzva közelebb csusszan az asztalhoz.
- Jövendõ mondó - helyesbítem ki, míg elmélyülve olvasom az idõpontokat és helyeket.
- Maradjunk a bosszantóan okosnál - kuncog a fülembe, ahogy állát a vállamon támasztja meg.
- Bosszantóan okos?! Te kirõl beszélsz? - fordulok hátra ránevetve.
- A világ legjobb nõjérõl - villant rám egy féloldalas mosolyt.
- Oh, értem. Majd mutass róla képet! - csóválom meg a fejemet nevetve, míg újra a laptoppal foglalom el magam. Zayn keze átnyúl az enyém alatt és már meg is fogja az egeret. Kilép az oldalból, amit éppen tanulmányozok és meglátom a háttérképét.
- Tessék, a kép. Róla - nevet rám, mire elfintorodom és eldõlök hátra, így tökéletesen kényelembe helyezve magamat rajta. Egy kézzel kezd gépelni a laptopon, én pedig addig az állát, nyakát és arcának jellegzetes élét figyelem.
- Milyen zene jut eszedbe rólam? - kérdem eltöprengve, mire értetlenül letekint rám. Elmosolyodik, majd egyik kezével tovább tartva kissé elõrébb dõl, hogy gyorsabban tudjon írni.
- Ez körülbelül azóta jár a fejembe, mióta találkozni akarod veled - nevet fel, mikor elindítja a zenét
- One way or another I'm gonna see ya
Így, vagy úgy, de találkozni fogunk
I'm gonna meetcha meetcha meetcha meetcha
Találkozni fogunk, találkozni, találkozni, találkozni
One day, maybe next week
Egy nap, talán a jövõ héten
I'm gonna meetcha, I'm gonna meetcha, I'll meetcha
Találkozni fogunk, találkozni fogunk, találkozni - kezdi el énekelni, mire nevetve eltakarom arcomat zavaromba. Kezemet lefeszegeti, és a képembe kezd énekelni.
- Értem! - röhögök rá, ahogy elpirulva küzdök.
- És neked melyik szám jutott eszedbe rólam? - kérdi mosolyogva.
- Neked ez mióta van a fejedben? - kérdem értetlenül a számra célozva.
- Megismerkedésünk napja után, körülbelül három hónapra rá már látni akartalak... azt hiszem - tekint rám egy édes mosollyal.
- Szóval ismeretségünk után jóval... - morgom orrom alatt, míg gondolkozom, milyen szám illett akkor rá az én szememben. Amint bevillan a szám, már rögtön rá is keresek YouTube-on. Mosolyogva figyelem reakcióját, mikor az elsõ hang felszólal a zenébõl. Száját eltátja, majd felnevetve hátra hajtja a fejét, míg kezeivel arcát dörzsöli. Rám néz egy fancsali mosollyal és elröhögi magát egyszerûen.
-Cause you had a bad day, you're taking one down
Mert rossz napod volt, magad alatt vagy
You sing a sad song just to turn it around
Egy szomorú dalt énekelsz csak, hogy minden jobbra forduljon
You say you don't know, you tell me don't lie
Azt mondod nem tudod, mond el nekem, ne hazudj!
You work on a smile and you go for a ride
Egy mosolyon dolgozol aztán elmész egy körre
ESTÁS LEYENDO
Electronic L0V3
FanficNem az én könyvem! Minden jog Des Tiny-t illet! Itteni neve @Destinyfffan Én csak szeretném megosztani veletek eme csodálatos lány csodálatos történetét! Az ő általa megosztott részeket itt olvashatjátok el: http://babyyouaremystory.blogspot.com/?m...