85. rész

76 0 0
                                    

Egyszerûen mosolyogva figyelem Zaynt, aki felvont szemöldökkel nézi az osztályom felét, amint éppen a csappal játszanak.

- Nem emlékszem, hogy kilencedikesként ilyen lettem volna - motyogja zavartan mikor lefröcsköli az egyik csaj a másikat.

- Pedig élvezet egész nap vizesen ülni - nevetek rá. Hát igen, a laborba nálunk mindig elszabadul a pokol. Jobban mondva a víz, aztán jönnek a töltõk és a telefonok. Mert hát, fizika, kémia és biológia labor egyben. Van áram, víz és minden, amit mi tönkre tudunk tenni.

- Figyeljetek rám, rendben? - kérdi a biosz tanárom, míg a tábla felé mutat, amin éppen valami madár görgeti vissza a tojást a fészkébe.

- Elég legyen! - jön ki hangosan a szertárból a kémia tanár. Jobban mondva itt kémiát tanít, de biosz és info szakos tanár is. És az én új biosz tanárom. - Nem fogok veletek kísérletezni, komolyan mondom! - csattan fel, míg ellépked a padok között, egyenes felénk. Vagyis, inkább felém.

- Ugyan már, a tanárnõ imád minket! - szólal fel nevetve Bob.

- Fõleg mikor befogod a kis szádat - mosoly rá a tanár mire hátra dõlök mosolyogva. - Elõször is, gratulálok! - ül le a padunkkal szembe Mrs.G. Mindenki csak Mrs.G-nek hívja. A neve igazából Gabriella, de valahogy megmaradt ez, eléggé jó fej és menõ tanár ha mondhatjuk. - Azt hallottam bioszból emeltet kell tenned - mondja, míg lerak elém egy pendriveot.

- Kéne - nevetem el magam, mire õ is elereszt egy mosolyt.

- Ez itt minden anyag, az órákról, faktokról rendszerbe szedve. Nézegesd õket, anyagonként haladunk át. A latin szavakat is meg kell tanulnod, ne próbáld meg átugrani. Minden fontos. Következõ órára olvass bele, írd le azt, amit tudsz, és azt ami érdekel. És azt, amirõl halvány lila gõzöd sincs. Aztán felépítem valahogy az óráinkat. Írni fogsz minden héten, és abból is íratok egy felmérõt, amire azt mondod, hogy tudod. Azokra a tantárgyakra fektess csak hangsúlyt, amit néznek. A többire tanulni se próbálj, elég a kettes - hadarja el, míg belenéz a füzetébe.

- Hát... nem tudom. Azt mondták hoznom kell a négyes átlagot - túrok bele a hajamba, míg ujjaim között a pendriveot kezdem forgatni.

- Kétlem, hogy ebbe belevennék a tesi jegyedet. Vagy ének... rajz... az ilyen feleslegesek kit érdekelnek?! - rázza meg a fejét értetlenül. - Valószínûleg csak azt akarják, hogy a legjobban hozd ki magadból. De nem vagyok ennek a híve, mármint, hogy feleslegesen többet teljesíteni - rántja meg a vállát. Telefonját elõveszi, majd látom, hogy keresni kezd. - De akkor csináld máshogy, csinálj egy listát a tantárgyakból fontosság szerint. Az elsõk között legyenek az amúgy is feltételben lévõ tantárgyak - nyomja elém a telefont. Zayn és én is egyszerre pillantunk bele. A Harvard honlapja, hogy mégis milyen tárgyak kellenek a pszichológia karra, és, hogy azokból a tantárgyakból milyen szintû érettségi.

- Így is sok - nyögõk fel nézve a tantárgyakat. Biosz emelt, magyar minimum közép, matek közép, töri... jézusom.

- Teljesíthetetlen, hogy pontosabbak legyünk drágám. Fura ez az egész, szar szervezés, már bocsánat - néz rám fintorogva.

- Adom - nevetek fel keserûen mire többen hátra néznek.

- Sok sikert - villant rám egy mosolyt majd feláll és már el is tûnik a szertárban. Ujjaim közé zárom a kis pedriveot... csak ennyit kéne megtanulnom, nem? Ennyit...

- Menni fog - súgja halkan Zayn ahogy keze a combomra csúszik.

-, hogyne - biccentek neki továbbra is a kis egyszerû fekete pendriveot szuggerálva.

Electronic L0V3Where stories live. Discover now