x--- Zayn Malik ---x
Puszi a mellkasomon, én pedig lustán kinyitom a szemeimet. Elmosolyodom, ahogy szembe találom magam a zöld szemeivel és vörös hajával. Állát a mellkasomra teszi és kissé fáradtan, de rám mosolyog. Felsóhajtok, ahogy lassan realizálom, hogy meztelen és mellei a hasamhoz nyomódnak. Kezemmel végigsimítok csupasz hátán és egyszerûen magamra húzom. Érzem, amint hozzám ér, de visszafogom magam. Eleve túl fáradt vagyok, bár tudom, hogyha õ egy kicsit is akarná, akkor úgyis elveszteném az önuralmamat. Feljebb mászik és számra nyom egy puszit. Oldalát simogatom és imádom a tudatot, hogy nincs rajta ruha. Lustán csókol, de nem bánom. Lábait felhúzza és érzem, ahogy alhasamra ül. Végigsimítok combján, fenekén, hátán, derekán, hasán... bárhol, ahol megtehetem.
- Jó reggelt - mosolyog rám, ahogy kissé elhúzódik tõlem.
- Jó reggelt - nevetem el magam. Haja arca köré hullik, vagyis inkább körénk. A takaró lecsúszik a háta közepére. És hiába... igen is lepillantok egy röpke másodpercre felsõtestére. Visszafogok egy sóhajt és újra a szemeibe nézek. Aztán az ajkára, de megerõszakolva magam, újra a szemeibe.
- Ma, vagy holnap menjek haza? - kérdi halkan, mire értetlenül ránézek.
- Mi? - kérdek vissza.
- Holnap vissza kell menned, tudod, meghallgatás, tovább jutottál - neveti el magát -, további körök, világhírnév, nedves bugyik milliói, ilyenek, Malik - suttogja a nyakamba. Fogai közé veszi a fülcimpám és megtépi, én pedig épp, hogy egy kicsit lejjebb nyomom a hasamon.
- Holnap - szólalok meg hirtelen, ahogy forró lélegzete végigfut a nyakamon.
- Korán kelés meg minden, fúj - borzad el, újra felemelkedve.
- Kimondta, hogy aludhatsz? - nevetek fel, mire elmosolyodik. - Mit szeretnél ma csinálni? - kérdem meg, ahogy haját a füle mögé tûrõm.
- Bankot rabolni, átmûttetni magam férfivá, találni egy T-rexet - sorolja lazán a távolba meredve.
- És komolyan? - vonom fel a szemöldököm.
- Ezek komolyak - néz rám faarccal. Kezem melleire csúszik, mire ajkai kissé elnyílnak és elmosolyodik.
- A férfivé operáláson kívül akármelyik lehet - adom be a derekam, mire felnevet.
- Nem élveznéd, ha nekem is lenne farkam? - számon kérõ a stílusa, de abszurd, hogy éppen kioktat, hogy mi az, hogy én nem akarom, hogy neki farka legyen.
- Sok mindent megtennék érted, na, de, hogy seggbe is dugj?! - fintorodom el, mire õ elneveti magát, ahogy elvörösödik.- Gondolj bele, lehetne Threesome - harapja be az alsó ajkát.
- Kivel?! - hördülök fel, ahogy könyökeimen megtámaszkodom. Igen, néha Zoe teljesen le tud taglózni. Még, ha tudom is, hogy soha nem gondolná komolyan.
- Ameliát tuti szívesen megdugnám - mélázik el. Én pedig elröhögöm magam. Évek óta elõször röhögök az Amelia neven. És mikor ez leesik, egyszerûen felülök és megcsókolom. Mellkasomon érzem a kezeit, én mégis fenekére csúsztatom az enyémeket. Túl nagy bennem a kényszer, hogy még inkább elõredõljek és lefektessem. Az a baj, hogy õ nem is tud róla, mennyiszer fogom vissza magam.
- Szervezzek valami kinti progit? - kérdem meg elszakadva tõle, félõ, ha tovább hagyom neki, hogy csókoljon, akkor tényleg plusz pár órát töltünk itt.
- Aham - mosolyodik el és a kedve egy pillanat alatt megváltozik. Eddig inkább a dögös Zoe volt, most már az izgatott Zoe. - Oké - mosolyodom el én is. Lemászik rólam és látom, amint ruhái felé indul. Azt hiszem, Zoeban mindig ott van a dögös Zoe, csak néha duplázódik. Mutatóujjamat behajlítom és ráharapok, hogy ne nyögjek fel a látványra és, hogy õ ne vegyen belõle észre semmit. Képtelen vagyok elszakadni a képtõl, ahogy magára húzza azt a francia bugyit, ahogy felkapja a melltartóját, egy sima farmert és egy trikót. Ujjam harapdálását abbahagyom, pont, mikor visszafordul hozzám.
ESTÁS LEYENDO
Electronic L0V3
FanficNem az én könyvem! Minden jog Des Tiny-t illet! Itteni neve @Destinyfffan Én csak szeretném megosztani veletek eme csodálatos lány csodálatos történetét! Az ő általa megosztott részeket itt olvashatjátok el: http://babyyouaremystory.blogspot.com/?m...