45. rész

141 4 0
                                    

x--- Zain Malik ---x

- Hívjam a bandát? - kérdi Po, míg a szemét festi ki, ahogy szájával O alakot formál a tükör elõtt, én pedig inkább belépkedem a szobába.

- Fasznak sem hiányoznak - förmed rá Zoe a szobából, míg magára húz egy fekete lógós trikót. Szégyenlõs, de valahogy ilyenkor nem zavartatja magát, mikor a fekete csipkés melltartójának a fele kint virít. Meg az oldala... és ha úgy fordul, akkor a hasa is látszik. Tarkómat megdörzsölöm, ahogy arra gondolok, hogy ismét vissza kell majd fognom magamat az egész buli alatt, hogy ne tépjem le róla a ruhát. Lábai elõttem virítanak, õ meg észre sem veszi, hogy már most kikészültem tõle. Az a bordó rövid és tépett rövid gatya... az a segg. A piros cipõje virít a lábán, de már hozzászoktam. Inkább a deszkás cipõket preferálja, na meg a bakancsokat. A szegecsek a cipõjén néha megvillannak. A szerelése összhangban van. És a nyálam összefut, ahogy a vörös-fekete kombinációkat bámulom rajta. Nem, õ nem sminkel, mint Po. Csak a haját igyekszik kifésülni. Nála ez pedig már haladás, bár imádom kócosan.

- Hát jó - rántja meg a vállát Po, aztán besiet a fürdõbe.

- Na? - kérdi széttárva karjait, ahogy felém fordul, aztán körbe. Felállok és elkapom a derekát, ahogy felém fordul újra. Magamhoz húzom és megcsókolom, õ pedig rám nevet. - Akkor jó - pirul el, majd kilépked a szobából. Én meg utána. A srácok csak a zsebükbe pakolnak, nem úgy, mint Po, akinél táska van. Bár néha tényleg úgy érzem, hogy két féle lány van. És az egyik Po, a másik meg Zoe. De még õk is annyira különböznek a többi lánytól. Po egy gerincferdülést vállal be a táskájával. Zoe meg hozzám vágja a teloját, hogy ugyan rakjam már el. Nem mintha baj lenne, de néha féltem, hogy nincs nála telefon. Azok ellenére is, hogy vele vagyok, és, hogy tudom, hogy kettõt tapsol és a zene megáll, neki meg lábat csókolnak.

- Figyu, azt hallottam, hogy a Coronitában elég sok a Maslor.... - motyogja oda Po Zoenak.

- Tudom, terjeszkedni akarnak, vagy mi a fasz. Nem is oda megyünk - rázza meg a fejét, ahogy kimennek az ajtón. Danny a fejét csóválva rám néz, én meg széttárom a karomat, hogy mégis mit tehetnék.

- Gondolj bele, ha magadra haragítod, komolyan megásatják veled a sírodat - csap a vállamra, mire elröhögöm magamat. Magam után csak simán becsukom az ajtót, kezdek hozzászokni, hogy itt nem kell bezárnom. Zoe mosolyogva vár be engem, én pedig rögtön összekulcsolom a kezeinket. Po elõl már célirányosan megy, azt hiszem, már megbeszélték, hova tartunk. Elõl Po mindenkinek visszaköszön, ezzel lerendezve Zoe részét is. Amiért biztos vagyok, hogy Zoe hálás.

- Milyen helyre megyünk? - kérdezem meg, miközben a tömegben vezet.

- Táncos, ivós, klubos, faszom tudja helyre - néz rám, hátramosolyogva.

- Tökéletesen körbeírtad a helyet - forgatom meg a szememet, mire hallom, ahogy felnevet.

- Az ott - mutat elõre a tömegben, mire abba az irányba nézek. Két szintes az egész hely, felül pedig az alap terület fele erkély. Az egész ablakokból van körülbelül. Hát nem néz ki rosszul. Po és Zoe mennek elõl, bár Zoe rángat magával.

- Veled vannak? - kérdi meg az egyik kidobó, mire Zoe felemeli az összekulcsolt kezünket.

- Minek néz ki?! - kérdez vissza bunkón, mire elmosolyodom. Õ annyira nem ilyen... vajon õ is így látott engem Bradfordban? Gondolatmenetem végére már bent is vagyunk. A zene közép szar, de általában minden ilyen helyen az. Po a pultos csajhoz beszél, aztán már Zoe is. A pultos elveszi Po táskáját és berakja a pult alá, aztán még bólogat párat a lányoknak. Mosolyogva jönnek vissza hozzánk és most elõször értem meg, hogy õk talán miért barátnõk, vagy hogy Ponak tényleg van az az oldala, amirõl Zoe mosolyogva beszélt anno.

Electronic L0V3Where stories live. Discover now