Melanie POV
Usiadłam na przeciwko niego i wpatrywałam się w przestrzeń. Przez chwilę miałam wrażenie, że Nathan chce mi pomóc. Jednak to wrażenie minęło z chwilą gdy przypomniałam sobie naszą rozmowę przed szkołą.
- Zagramy w 5 pytań? - zapytał.
- Dla Ciebie już 4 - zaśmiałam się. Byłam cholernie zmęczona, a on proponuje mi zabawę rodem z podstawówki. - Ale niech Ci będzie. Zaczynaj.
- Masz chłopaka?
- Możliwe. Czemu zachowujesz się jak bad boy?
- Taki już jestem. Chciałabyś kiedyś założyć rodzinę? - uśmiechnęłam się na wizję mnie siedzącej na kolanach męża i naszego dziecka bawiącego się z psem.
- Tak. Masz jakieś marzenie? Jeśli tak to jakie?
- Chciałbym się zakochać i założyć rodzinę - to niewiarygodne, że taki dupek ma takie marzenie. - Co Ci się stało?
- Miałam... Wypadek. Ulubione miejsce?
- Dach szkoły. Ilu masz przyjaciół?
- Tutaj? - kiwnął głową. - Żadnego. Jak nazwałbyś swoje dziecko? - wiem, że to głupie pytanie, ale nie miałam nic innego w głowie.
- Dziewczynkę nazwałbym Angie, a chłopca Eathan. Jesteś dziewicą?
- Jeśli naprawdę chcesz to wiedzieć to tak, jestem dziewicą. Gdybyś mógł powiedzieć komuś zmarłemu jedną rzecz, co by to było?
- Kocham Cię i nigdy nie zapomnę. Obejrzymy jakiś film?
- Chyba pójdę się położyć. Jestem zbyt zmęczona.
- Jasne - powiedział, a ja wzięłam herbatę i ruszyłam do pokoju. Odstawiłam napój na szafkę nocną wtulając się w poduszkę. Jednak cały czas pachniała Nathan'em.
- Nathan! - krzyknęłam. Chłopak w mgnieniu oka wszedł do pokoju z pytającym wzrokiem. - Jakich ty perfum używasz?
- A co? - zaśmiał się.
- Moje łóżko cały czas pachnie twoimi perfumami odkąd się na nim położyłeś. Zmień je.
- Nie podobają się? - powiedział udając obrażonego.
- Są nawet ładne. Tylko przez nie ciężko mi zasnąć - westchnęłam i schowałam głowę głębiej w poduszki.
- Mogę spać z tobą. Uwierz mi, że z kimś łatwiej się zasypia - przerwałam mu machnięciem ręki na co się zaśmiał. - To jak?
- Nie, jakoś przeboleję twój zapach. Czemu twój ojciec nie mógł Ci zostawić waszego domu?
- Bo uznał, że "do siebie pasujemy" - zrobił cudzysłów. - Ja osobiście uważam, że jesteśmy zupełnymi przeciwnościami i nie bylibyśmy w stanie wytrzymać ze sobą w jednym pokoju - mam plan. Kolejny
CZYTASZ
Good kind of madness
RomanceRodzice Melanie i Nathan'a wyjeżdżają w delegację, więc muszą ze sobą zamieszkać. Dziewczyna chce zamienić się rolą z chłopakiem - rozkochać go w sobie i porzucić. Jednak jej plany się komplikują. Czy uda jej się doprowadzić plan do końca? • • Książ...