Melanie POV
Zakończyłam rozmowę i wyjęłam dwa koce z torby. Ułożyłam się wygodnie na podłodze, opatuliłam jednym z materiałów, a po chwili oddałam się w objęcia Morfeusza.
***
Obudziły mnie pierwsze dźwięki Despacito. Wstałam szybko, umyłam się i ubrałam. Po zrobieniu makijażu, który zakrywa siniaka na policzku, związałam włosy w kucyk. Spakowałam jeszcze plecak i byłam gotowa do wyjścia. Zamknęłam mieszkanie na klucz. Zbiegłam po schodach, wsiadłam na motor i ruszyłam w stronę szkoły. Pod budynkiem byłam po 20 minutach. Zaparkowałam, a obok mnie od razu znalazł się Nathan. Chwycił mnie za policzki łącząc nasze usta. Po parkingu rozeszły się gwizdy oraz buczenia, ale nie przeszkadzało mi to. W tej chwili liczył się tylko Nath. Po zakończeniu pocałunku uśmiechnęłam się do niego co odwzajemnił. Zeszłam z maszyny i ruszyłam w stronę wejścia do szkoły. Skierowałam się następnie do sali fizycznej i zajęłam miejsce. Po dzwonku zamiast pani Warm, do klasy weszła kobieta ucząca polskiego. Zakomunikowała nam, że zaraz dojdzie do nas 3a (klasa w której jest Nathan) i będziemy oglądać film przyrodniczy. Możecie się domyśleć, że obok mnie usiadł Nath. Niestety zasnął, a jego głowa opadła na moje ramię. Zepchnęłam go z krzesła, przez co po sali rozległ się huk. Wszyscy spojrzeli na naszą dwójkę i zaczęli się śmiać. Po chwili do nich dołączyliśmy. Chłopak usiadł z powrotem na miejsce i posadził mnie sobie na kolanach. Zrobiłam minę zirytowanego dziecka, ale nic nie powiedziałam. Dotrwałam w takiej pozycji do końca tej lekcji. Kiedy fizyka się zakończyła rozeszliśmy się w swoje strony.
***
O 15:30 siedziałam już na motorze i czekałam na szatyna. Zjawił się w momencie gdy włożyłam kluczyki do stacyjki. Chłopak powtórzył mój ruch i zaczął jechać za mną w stronę mojego mieszkania. Kiedy dotarliśmy pod blok zrobił dość dziwną minę, jednak nie zdziwiło mnie to. Moja twarz gdy pierwszy raz zobaczyłam budynek pewnie miała podobny wyraz.
CZYTASZ
Good kind of madness
RomanceRodzice Melanie i Nathan'a wyjeżdżają w delegację, więc muszą ze sobą zamieszkać. Dziewczyna chce zamienić się rolą z chłopakiem - rozkochać go w sobie i porzucić. Jednak jej plany się komplikują. Czy uda jej się doprowadzić plan do końca? • • Książ...