Melanie POV
Lekko uchyliłam powieki, a moim oczom ukazali się Oliver oraz Nathan. Uśmiechnęłam się delikatnie i spróbowałam się podnieść, ale Nath zatrzymał mnie.
- Leż na razie, zaraz wrócę - powiedział wychodząc.
- Mogę zadać Ci pytanie? - powiedziałam patrząc na blondyna. Kiwnął głową, ale ja wolałam się upewnić. - Ono jest dosyć nietypowe.
- Mów.
- Jesteś gejem? - zapytałam prosto z mostu, a chłopak się zaśmiał. - Przepraszam, że o to pytam, ale wyglądasz...
- Tak - przerwał mi, a ja zmarszczyłam brwi. - Jestem homoseksualistą, a ty jesteś pierwszą osobą, która zauważyła to bez niczyjej pomocy.
- Dzięki, mój przyjaciel też jest gejem mogę Ci go przedstawić jak chcesz - powiedziałam, a po chwili do pokoju wszedł Nath z moim kubkiem w dłoni.
- Wypij - mruknął podając mi naczynie. Wypiłam wszystko duszkiem i oddałam mu kubek. - O co chodziło z twoją matką?
- Jak już mówiłam jestem wpadką, a ona na każdym kroku mi o tym przypomina. Niedawno weszła tutaj i zostawiła karteczkę z napisem: nigdy Cię nie chcieliśmy. Po tym incydencie zmieniłam zamki, a ona się teraz wściekła i dalej chyba słyszałeś.
- Miałyście bardzo interesującą konwersację - stwierdził śmiejąc się. - Ej mam pytanie - machnęłam ręką żeby kontynuował. - Możemy zrobić u Ciebie Boże Narodzenie?
- Co masz na myśli? - zapytałam patrząc w międzyczasie na blondyna.
- Mam na myśli to, czy możemy tutaj całą ekipą zrobić święta?
- Oli, ty, ja, Matt, Isaac, Blake, Nao, Iv i Mad - wymienił, a ja się zamyśliłam.
- I Bradby - dodałam uśmiechając się, a chłopaki zmarszczyli brwi. - Ten mój przyjaciel - mruknęłam, a później powiedziałam bezgłośnie do Oliver'a "gej". Blondyn uśmiechnął się i pokazał mi kciuka w górę. - Co robimy?
- Idziemy jeść - burknął Nath i wyszedł z pokoju.
- A temu co? - zapytałam wstając. Jednak opadłam na łóżko nie mogąc utrzymać się na nogach.
- Zazdrosny jest - odparł przewracając oczami. - Złap się - powiedział podając mi rękę żebym wstała. Po kilku próbach doszliśmy do kuchni gdzie siedział Nathan.
CZYTASZ
Good kind of madness
RomanceRodzice Melanie i Nathan'a wyjeżdżają w delegację, więc muszą ze sobą zamieszkać. Dziewczyna chce zamienić się rolą z chłopakiem - rozkochać go w sobie i porzucić. Jednak jej plany się komplikują. Czy uda jej się doprowadzić plan do końca? • • Książ...