"Merhaba , adım Simge.Numaranı bir ortak arkadaşımızdan aldım.Umarım rahatsız etmemişimdir?"
"Sorun değil.Bende Tunç.Tam olarak ne için yazdığını sormamın bir mahsuru var mı ?"
"Hayır , elbette. Bir kaç dersin final sınavı için notları rica edecektim."
"Tamamdır , yarın fakültede veririm.İstatistik dersinde alabilirsin."
"Peki çok teşekkür ederim."
Cevap vermeden telefonu masanın üzerine bıraktı.Bu durum onun için artık klasikleşmişti.Üniversitede pek arkadaşı yoktu.Onunla konuşanlar da ya not isterdi ya da dersler hakkında sorular sorardı.Derslerine çalışmaktan başka derdi yoktu.Ailesinin durumunun farkındaydı.Bir an önce okulu bitirip, iyi bir iş sahibi olup onları bu hayattan kurtarmak istiyordu.Bu düşünceler aklında gezinirken , çalışmasını bitirdi.Yarın için gerekli olan kitapları ve notlarını çantasına doldurdu.Saati kontrol etti.Normalde daha geç uyurdu ama yarın ki ders çok erken olduğu için uyumak zorundaydı.Alarmını kurdu.Yatağa girdi.Gözlerini kapatır kapatmaz uykuya dalmayı çok isterdi ama 3 yıldır bunu hiç başaramadı.
3 yıl önce babası trafik kazasında öldüğünden beri annesi gündelik işler ve babasından kalan maaş ile evi geçindirmeye çalışıyordu.Bu durum içine sinmediği için annesine defalarca okulu bırakıp çalışabileceğini söylese de , annesi şiddetle karşı çıkıp okulu bitirmesini istemişti.Bu da en büyük motivasyon kaynağıydı.Bir de neşe kaynağı olan dünyalar tatlısı küçük kız kardeşi vardı.Daha 5 yaşına yeni girmişti.Annesi çalışırken onunla halası ilgileniyordu.Evde olduğu zamanlarda ise kardeşine kendisi bakıyordu.Gözleri yavaştan ağırlaşmaya başladı ve uykuya daldı.
***
"Anne! Anne ! " Saate baktığında geç kaldığını gördü. Alelacele kalkıp üstüne bir şeyler geçirdi.Çantasını aldı.Salona geçtiğinde kahvaltı masasını gördü.Annesi hazırlayıp bir de not bırakıp çıkmıştı."Canım oğlum çok yoruluyorsun.Sabah seslendim. Uyandıramayınca , kıyamadım.Afiyet olsun."
Notu okuyup gülümsedi.Alıp çantasına bir yere attı.Derse geç kalmıştı ama annesinin hazırladığı kahvaltıyı bırakıp gidemezdi.Kahvaltısını edip evden çıktı.Otobüs durağına doğru yol aldı.İlk dersi kaçırdığı için acele etmedi.Tam o an aklına ilk dersin istatistik olduğu gelince , aklına dün not isteyen kız geldi.Ona yazmak için telefonu cebinden çıkardı.Ama Simge art arda mesajlar atmıştı.
"Tunç Selam, ben amfinin önündeyim.Derse girmeden önce notları alabilir miyim?"
"Sanırım gelemedin , ben derse giriyorum.Sonra görüşürüz."
"Kusura bakma , çok üsteledim sanırım ama o notlara çok ihtiyacım var.Bu dersten kalamam."
Hepsini okuduktan sonra ne yazacağını düşündü.
"Merhaba , uyuyakalmışım.Yarım saate okuldayım.İstediğin zaman gelip alabilirsin."
Telefonu cebine sokuşturdu.Otobüste ayakta giderken mesaj atmaktan nefret ediyordu.Zaten her gün bindiği bu otobüste bir kere boş yer bulup rahatça yolculuk edememişti.Boş boş dışarıyı izlerken ineceği durağa gelmişti.Durakta inip kampüs girişine doğru yürürken yüzünde geniş gülümseme ile sarı saçlı , badem gözlü , kendisinden kısa olmasına rağmen ortalamanın üstünde bir boya ve fiziğe sahip olan bir kız ona doğru geliyordu.Önce aldırış etmedi.Bu güzel kız ona gülecek değildi ya.Yoluna devam etti ama kız hala ona bakarak üstüne geliyordu.Tam kızın yanından geçerken , kız onu durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRDAN ADAM (GAY) (Tamamlandı)
Teen FictionOdaya girdi.Oda rengarenk dizayn edilmişti ama genel havası hoşuna gitmişti.Kapının hemen yanındaki kıyafet dolabına yöneldi.Oda bu kadar geniş olmasına rağmen dolap neden kapının dibinde diye düşündü.Üstündeki gömleği çıkardı.Karşısındaki aynaya ba...