Nakon dve nedelje...
Bože, kako je samo dobar osećaj kada nemaš gips na ruci. Moram priznati da sam se privikla na njega za tri nedelje ali je sada svakako bolje. Leva ruka mi je bila znatno uža od desne.
Zahvalila sam se doktoru koji mi je napomenuo nekoliko puta da pazim.
Skakanje sa prozora svakako nije bila moja nepažnja već izbor.
Tata je trebalo da se vrati pre nedelju dana ali nema mu traga otkako je otišao. Nijednom nije stupio u kontakt sa mnom. Naravno. Ne interesujem ga. Razgovor sa njim je bio odložen za dosta vremena jer, čak iako sam uvežbavala govor, moja odlučnost se držala na staklenim nožicama koje bi se slomile svakog trenutka jer je njegova reč jača od moje.
Ovo je bio već treći kišni dan; tmuran, beživotan, taman i prazan.
Ostavila sam kola u garaži i, kao za zlo, istovremeno se pojavio Aleksej u liftu u koji sam pre sekund ušla.
Bio je sam. Pašće sneg usred leta.
Nasmešio mi se u znak pozdrava.
Izbegavanje njega je nemoguća misija.
Uzvratila sam mu podnuvši obrve.
A: ,,Nemaš gips."
Prokomentarisao je kada je pritisnuo dugme za četvrti sprat.
J: ,,Ma ne laži."
Naslonio se na rukohvat ne skidajući pogled sa mene. Izludeo me je, te sam se okrenula ka njemu.
J: ,,Hteo si nešto?"
A: ,,Nismo se videli dve nedelje a živimo jedan pored drugog."
J: ,,Dešava se."
Zapravo sam gledala u špijunku i molila se pre nego što sam izlazila kako ga ne bih srela. Nisu mi više novinari problem. On je.
Za dve nedelje, kako sam primetila, bila je u njegovom stanu samo jedna niska plavuša kojoj nisam uspela da razmotrim lice.
A: ,,Poslušao sam tvoj savet."
Izvila sam obrve.
J: ,,Koji?"
Već smo se popeli na drugi sprat.
A: ,,Da budem samo sa jednom osobom."
Oh. Znači, ja sam ga preusmerila prema tome?
J: ,,To je dobra odluka."
Glas mi je iznenada postao piskav. Rukom sam dotakla svoju ogrlicu.
A: ,,Jeste. Posle neuspešnih i bezveznih veza možda bude jedna koja je dobra."
Sklonila sam pogled sa njena na vrata lifta koje bi trebalo sada da se otvore.
J: ,,Nadam se da će biti tako. Želim ti sreću."
Rekla sam i šmugnula prva iz lifta.
Čula sam kako se glasno zahvalio.
YOU ARE READING
Savršeno nesavršeni (Završena)
RandomLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...