146. deo

865 58 2
                                    

,,Sve srećne porodice liče jedna na drugu, svaka nesrećna porodica nesrećna je na svoj način." - Ana Karenjina

Nije za džabe neko rekao da roditelje ne biramo. Neko se rodio u srećnoj porodici, neko u manje srećnoj, a neko ni nema porodicu. Neko je sam. Neko je sam čak i kada ima roditelje i brata i sestru. Postoje ljudi koji se rode sa zlatnom kašikom u ustima te odustaju da nešto steknu sami, a postoje i oni koji su rođeni da se bore kako bi nešto postigli u životu i otišli od mesta gde sada žive.
Da. Sve vreme dok tata nije preminuo želela sam da odem što dalje od njega. Ne, nisam mu želela smrti ili nešto takvo. Daleko od toga. Samo sam sve vreme htela da, kada već nikada nismo bili bliski, budemo još dalji jedan od drugog.
Srce boli drugačije kada ti ga roditelji slome.
A: ,,Aca i ja smo dve različite osobe oduvek bili. Jeste da je stariji od mene tri godine ali nisam ni slutio da će nam se putevi života toliko razići."
J: ,,Mislim da bi trebalo da vidiš brata."
Odmahnuo je glavom.
A: ,,Ne sada."
J: ,,Možda ćeš saznati odgovore od njega pre nego što budeš razgovarao sa mamom?"
Coknuo je jezikom.
A: ,,Neću razgovarati sa njom. Nikada."
Čak i nakon sat vremena bura u Alekseju se nimalo nije smirivala. Nikada ga nisam videla tako ljutog. Stvarno je povređen od strane majke. Zato je svoj bol prenosio na druge devojke. Mislio je da ne može pronaći sreću. Sve je gledao istim očima.
J: ,,Ne želim da se prepiremo i ne vodim prema tome ali bih samo volela da porazgovaraš sa njom."
Krenuo je nešto da kaže ali sam ga zaustavila stavivši mu prst na usta.
J: ,,Sada ja pričam."
Spustio je glavu na jastuk.
J: ,,Ne tražim ti da joj oprostiš jer ja svom ocu ne bih oprostila sve što mi je prećutao, posebno ne mogu ni da se zamislim na tvom mestu. Ne opraštaj. Možda ne sada, ali kasnije, samo je saslušaj. Ovde ostajem dve nedelje i nadam se da ćeš biti ovde. Imaćeš vremena."
Skupio je usne u ravnu liniju.
A: ,,Laura, što mi to radiš?"
J: ,,Jer preživeti u neznanju je gore nego suočiti se sa istinom."

Savršeno nesavršeni (Završena)Where stories live. Discover now