Prvo sam ugledala pištolj. Pravi je i veoma je težak da nisam mogla lepo da ga držim jednom rukom. Ali oružje nije bilo ništa novo. Nije ovo jedini pištolj kojim moj otac vlada.
Moje suze izazvala je slika jedne žene koja se nalazila zalepljena na zidu fioke. Pala je čim sam prodrmala sto rukom, a potom su, neočekivano, pale još desetak slika, a onda još, ponovo toliko.
J: ,,Sedeo je na jastuku, pio alkohol i plakao?"
Pretpostavila sam. Kroz moje suze prošunjao se površan osmeh.
Složila sam lepo fotografije moje majke a potom sam se lepo namestila na jastuku i počela da listam slike.
Tako je prelepa.
Suze su mi se nabrale u očima zbog sreće.
Nikada mi nije pokazivao ove slike. Nove su za mene iako im je dosta godina. Ja znam samo za fotografije one na vitrini i za dve nove koje se nalaze u mom stanu. Još jedna, minijaturna postoji, u mojoj ogrlici.
J: ,,Zašto mu je bilo tako teško da pokaže ovu prelepu ženu za koju govori da mi je mama?"
Kako sam listala slike, žena na njima je polako starila, ali se njen divan blistav osmeh sa lica nije menjao.
Zagledala sam se u jednu od fotografija gde pozira pred kamerom.
J: ,,Mama, ovde smo ti i ja iste. Eh, da samo možeš sada da me vidiš, shvatila bi koliko zapravo ličim na tebe."
Obraćala sam se fotografiji i smešila se. Volela bih da makar jednom dotaknem ovu ženu. Volela bih, da mogu, da je zagrlim i osetim miris parfema na njenoj koži a ne u svojoj sobi samo zato što je tata rekao da je to njen bio omiljeni miris
Da li smo on i ja pričali o istoj ženi?
Da li je, ona, stvarno osoba koja me je rodila?
Ako jeste, zašto...zašto me je napustila? Da li je živa? Da li je ikada mislila na mene? O čemu je razmišljala dok me je ostavljala?
Ostavila sam sa strane pregledane slike iako nisam mogla da sklonim pogled sa njih.
Nakostrešila sam se ugledavši narednu sliku.
Ovo je bila potpuno nova, čak je mirisala na novo. Mama ovde nije gledala u kameru. Ona čak ni ne zna da su je slikali. Fotografija je, po datumu, napravljena prošlog meseca.
Odjednom sam skočila sa jastuka.
J: ,,On...on zna gde je ona?"
YOU ARE READING
Savršeno nesavršeni (Završena)
RandomLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...