Hladan vazduh što se širio sa prozora izuzetno mi je prijao. Oduvek sam volela da stvaram promaje u sobi i po čitavom stanu, te ne bih marila o primedbama drugih kojima bi promaja smetala. Meni nije. Nikada me nije uhvatila jer sam saveznik sa olujom.
J: ,,Zašto si došao kod mene?"
Nijedan mišić na licu mu se nije pomerio čuvši moje pitanje. Bio je suviše ravnodušan prema svemu.
J: ,,Ukoliko mi ne kažeš izbaciću te iz stana i ići ćeš u svoj."
Slutio je da me pogleda.
O: ,,Ema je ponovo čudna."
Izvila sam obrve što je značilo da čekam da mi ispriča sve što ga muči.
O: ,,Ne znam kako to da objasnim. Bude sve u redu dok smo zajedno i sve je bilo savršeno sve do početka ovog leta. Sve do pre par dana."
J: ,,Daj joj vremena. Jesi li je pitao u čemu je problem?"
Klimnuo je glavom.
Ustao je sa rukohvata i seo je do mene. Pogledao me je očajno a potom spustio glavu među ramena kao siroče koje prosi.
J: ,,Šta je rekla?"
O: ,,Da se ne oseća isto pored mene kao ranije."
Iskolačila sam oči. Očekivala sam da čujem sve osim ovoga.
Ema i Ognjen su zajedno od treće godine gimnazije i uprkos različitim srednjim školama i fakultetima njihova ljubav je opstala.
Barem sam tako mislila sve do ovog trenutka.
J: ,,Pričaj dalje."
Rekla sam hladno. Iako me je srce bolelo zbog Ognjena želela sam da glumim stabilnost sve dok mi sve ne ispriča. On je osoba koja zaslužuje sreću.
O: ,,Pitao sam je kako mogu da promenim stvari i rekla je da ne zna, da joj je potrebna pauza."
Frknula sam i slegla ramenima.
J: ,,Nećete se pomiriti i nećete više biti zajedno. Kada neko u vezi traži pauzu to znači da indirektno traži raskid ali ne razume najbolje to da objasni."
Razmišljala sam više naglas.
Stavio je ruku na srce i nasmejao se.
O: ,,Auć! To boli!"
Bio je ironičan, ali ne baš. Bolelo ga je stvarno.
J: ,,Žao mi je."
O: ,,Ponekad te tako mrzim."
Nasmejala sam se.
J: ,,Znam."
O: ,,I tvoju brutalnu iskrenost koja mi pomaže."
Stavila sam ruku na njegovu kovrdžavu kosu koju obožavam da mučim još od ranije.
J: ,,I to znam."
Nisam izdržala njegov razočaran pogled te sam pogledala u televizor.
O: ,,Video sam Aleka danas."
J: ,,Trebalo bi da se vrati za nedelju dana."
Sada je on očima tražio moje.
O: ,,Video sam ga sa drugom."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Savršeno nesavršeni (Završena)
DiversosLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...