5. deo

1.5K 78 7
                                    

Videla sam da je na mreži, da je aktivan, ali je odmah nakon moje poruke pisalo da je bio aktivan pre par minuta.
J: ,,Da li ti to mene izbegavaš?"
Vrtela sam telefon u rukama i svake sekunde bih ga palila i gasila ne bih li dobila poruku od njega, ali nisam.
Prošlo je već pola sata.
Ponovo je bio na mreži ali mi nije odgovorio na poruku.
J: ,,Ne daj mi razlog da sumnjam u tebe. Molim te."
Ne ponovo. Makar mi daj vremena.
A potom, kada sam videla da kuca brzo sam izašla iz četa i ponovo bacila telefon podalje od sebe.
Šake su mi se znojile i srce mi se penjalo uz grlo. Očajno sam želela da verujem da je sve u redu između nas i da baš svi nisu u pravu.
Čim mi je stiglo obaveštenje na telefonu, dohvatila sam ga se i ušla u poruku.
-U Barseloni sam.
Stegla mi se duša. Znam da nije tamo. Nema razloga zbog kog bi Ognjen lagao i rekao da ga je video. Ostavila sam telefon na krevetu i izašla iz sobe.
Ugledala sam Ognjena kako izlazi iz kupatila samo u trenerci držeći majicu u ruci.
O: ,,Opraćeš mi majicu, zar ne?"
Prevrnula sam očima i prišla mu.
J: ,,Video si danas Aleka, jelda?"
Klimnuo je zbunjeno glavom.
O: ,,Čak smo razmenili po koju reč, ali ništa bitno i važno. Što?"
Odmahnula sam glavom. Nisam nameravala da mu kažem da sam mu se javila i da me je Alek slagao.
Osetila sam miris svog omiljenog gela za tuširanje te sam mu prišla bliže i unela mu se u vrat.
J: ,,Ne seri da si ga koristio."
Sav je mirisao na divan miris ruža.
O: ,,To mi se prvo našlo pod rukom."
Udarila sam ga po golim grudima te je iskrivio lice.
J: ,,Ubiću te."
O: ,,Zar ti je žao malo kupke za najboljeg druga?"
J: ,,Da."
Podozrivo sam ga gledala dok sam se vraćala u sobu hodajući unazad.
O: ,,Zar mi nećeš dati nešto čime ću se pokriti?"
J: ,,Ionako je vruće."
Izvio je obrvu.
O: ,,Radi klima."
J: ,,Pa ti je isključi."
O: ,,Dokle ćeš ovako sa mnom?"
Uputila sam mu osmeh.
J: ,,Sve dok budeš dolazio pijan kod mene."
Ekran mog telefona je i dalje svetleo kada sam ušla u sobu.
-Ognjen mi je rekao da te je video danas - napisala sam mu i ugasila telefon. Znam ga napamet, posle ove poruke bi me nazvao, a meni nije bilo do razgovora koji nije imao smisla.

Savršeno nesavršeni (Završena)Where stories live. Discover now