54. deo

937 44 0
                                    

Pokupila sam sve fotografije i pismo i ponela ih sa sobom. Nije me se ticalo to što će tata doći za par dana natrag kući i zateći fioku praznu.
Dala sam svoje ključeve čuvaru zamolivši ga da me odveze do stana na šta je pristao. Svakako ne bih mogla da vozim jer su mi se oči neprestano punile suzama i mogla bih da upadnem u goru nevolju od samo saobraćajne nesreće.
Čuvar me je pogledao u retrovizoru.
Šta ja to radim? Ovo čak i nije njegova obaveza da me vozika.
Xx: ,,Da li ste u redu?"
J: ,,Nimalo."
Otvorila sam prozor pošto sam sedela pozadi, ali samo malo kako bih udahnula svežeg vazduha a ne prašinu iz klime.
Xx: ,,Mogu li da pomognem?"
Odmahnula sam glavom, slabašno se osmehnuvši, ne sklanjajući pogled sa prirode oko nas. Za jedno desno skretanje ovog zelenila neće više biti i pretvoriće se sve u grad, kuće i velike prodavnice.
J: ,,Meni niko ne može da pomogne."
Uključila sam telefon. Ionako nisam tako daleko od kuće.
Zatvorila sam oči nakratko, nakon što sam ugledala svoj odraz u ekranu telefona. Kako sam samo jadna i beznačajna. Nikome nisam potrebna.
Zašto ne može sve da bude isto tako lepo kao i na ekranu i svim onim plakatima sa mojim licem?
Poslala sam poruku Ognjenu da dođe kod mene ukoliko je slobodan.
Nikoga nisam želela da vidim osim njega. On je moj oslonac i jedina osoba kojoj mogu sve da kažem bez da sumnjam da će me izdati.
Xx: ,,Da li ste se predomislili što se tiče vaše zgrade?"
J: ,,Ne. Samo me vozi tuda."
Xx: ,,Nemojte više da vozite, opasno je sa tom rukom."
J: ,,Nemoj da mi persiraš, molim te, od toga mi je još gore."
Gore mi je na pomisao da moj otac tera sve svoje ljude da mu se obraćaju formalno i ne daj Bože nekako drugačije. Ja nisam on. Niti ću ikada biti.
J: ,,Neću nikada biti roditelj poput njega i svoje majke koja nas je ostavila."
Iako ne znam razlog tome.
Xx: ,,Rekla si nešto?"
Odmahnula sam glavom.
J: ,,Tako je već bolje."
Zaustavio je kola.
J: ,,Vrati se nazad sa kolima, meni ionako neće biti potrebna."
Uzela sam slike i pismo i izašla iz kola.
Ognjen me je već čekao.

Savršeno nesavršeni (Završena)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin