113. deo

878 35 0
                                    

Stegao sam pesnicu vrativši se par koraka unazad. Šta mogu da uradim Aleku ukoliko ima toliko jake veze da me sutra ne bi ni bilo? Da li sam kukavica? Izgleda da jesam. Ali mislim da je vrednije da ostanem pored Laure dok prolazi kroz teško vreme u životu nego da završim u zatvoru iz kog nikada ne bih izašao i ostavim je samu. Ona nije jaka kao što misli da jeste. Lako ju je gurnuti s puta i baciti je u ponor kada izgubi snagu. Ali, nepobediva je dok se hrani nečijom podrškom. Ako nisam ništa uradio Aleku ne znači da za nju ne bih život dao.
J: ,,Radi šta hoćeš. Samo nemoj da povrediš Lauru i da ulaziš u naše prijateljstvo."
A: ,,Onda nemoj ni ti u odnos između mene i Laure."
Prišao mi je i pružio ruku.
A: ,,Ne volim svađe ali neću ćutati ukoliko me budeš provocirao."
Sumnjajući, prihvatio sam mu ruku.
J: ,,Prestani da budeš tvrdoglav i poslušaj nekada ljudi što ti kažu."
Istovremeno smo stegli ruke jedan drugome.
A: ,,Ne treba da brineš, drži me sve vreme na distanci."
Naravno da će tako da se ponaša kada si pred njom ovde vodio hiljadu devojaka, pomislih.
J: ,,Veza od tri godine joj je propala. Dve godine od tih je bila nesrećna do bola. Misliš li da će tako lako da se prepusti tebi koji si je ubedio u to da si ženskaroš?"
Zglobovi na ruci su mi pobeleli od stiska.
A: ,,Skoro mesec dana sam sa jednom devojkom."
Klimnuo sam glavom.
J: ,,Naravno, ali razmišljaš o drugoj."
Nasmejao se. Nije ništa rekao. Sve vreme je govorio indirektno o Lauri ali nijednom nije otvoreno rekao o svojim osećanjima.
Pustili smo ruke jedan drugog i udaljili se.
A: ,,Hajde da ne ulazimo više u svađe poput one od malopre."
Kao da mi je uzeo reč iz usta. Moja rečenica bi zvučala malo grublje ali sam oklevao da je izgovorim.
Naravno da Aleksej i ja nikada nećemo postati prijatelji i to je previše očigledno.
J: ,,Slažem se."
Hteo sam da ga pitam šta planira da radi s Emom ukoliko razmišlja o Lauri, al' umesto pitanja pritisnuo sam dugme za lift i ušao u njega. Bilo mi je previše doze tog mangupa za jedno jutro.
Obadvoje se čudno ponašaju i možda stvarno nije na meni da znam šta se dešava.

Savršeno nesavršeni (Završena)Where stories live. Discover now