A: ,,Vratiću se večeras. Verovatno oko jedanaest. Ako ne budeš otvorila vrata shvatiću da spavaš te ću svratiti ujutru da pokupim Arona."
Klimnula sam glavom suzbivši se leđima uza zid.
J: ,,Ukoliko nemaš uslova za... Arona.."
Teško mi je palo da ga zovem po pravom imenu. Ime Debeljko mi se već urezalo u pamećenje i srce.
J: ,,On može da ostane kod mene. Ionako sam sama, neće mi smetati."
Da li je to bio predlog da njegov pas ostane kod mene kako bih češće viđala Alekseja?
Možda.
Nasmešio se.
A: ,,I ja sam živim, ne zaboravi."
J: ,,Shvatila sam odgovor."
Kročila sam unazad u stan.
J: ,,Vidimo se."
Izvadio je telefon i pružio mi ga.
A: ,,Upiši svoj broj."
Izvila sam obrvu.
J: ,,Zašto je tebi potreban moj broj?"
A: ,,Jer ćeš paziti na Arona. Logično je da moram da znam kako se moje detence provodi."
Gogovorio je površno, kao da sam ja to bila u obavezi da znam.
Oklevala sam pomalo, ali sam potom upisala svoj broj u njegov telefon. Znaću ko me zove čim mi se bude označio na telefonu nepoznati broj.
A: ,,Laura."
Pročitao je moje ime sa ekrana.
A: ,,Imenovaću te drugačije."
J: ,,Kako?"
Uputio mi je zločest osmeh koji sam videla na njegovom licu prvog dana kada se uselio ovde.
A: ,,Buržujka."
Nakostrešila sam se čim je pomenuo nadimak koji najviše mrzim. Namrštila sam se i prekrstila ruke.
J: ,,Ne."
A: ,,O, da. Zvaću te kako god ja hoću."
J: ,,Bolje da ti nisam davala svoj broj."
Nisam bila sigurna da li me je čuo jer je u međuvremenu kucao moj najgori nadimak na svetu.
A: ,,Prekasno je za to. Verujem da si odavno želela da dobiješ moj?"
Napravila sam grimasu.
J: ,,Viđam te svakodnevno, a to je i više nego dovoljno da te svakog dana mrzim sve više."
Zacoktao je jezikom i slegnuo ramenima.
A: ,,Uf Laurice, zapitaj se da li me stvarno toliko ne podnosiš."
Polako je išao unazad niz hodnik.
A: ,,Znam da me ne mrziš toliko-koliko govoriš o tome."
Mahnuo mi je pre nego što je ušao u lift. Ponovo sam poškočila kada je zagrmelo.
J: ,,Da. Ne mrzim te. Nimalo... Samo bih volela da je to tako."
YOU ARE READING
Savršeno nesavršeni (Završena)
RandomLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...