Zaustavio me je da izađem uhvativši me za ruku.
A: ,,Nisam se ni ja prijavljivao za ovu igru."
J: ,,Pa, sada je završena i ne vidim razlog da pričamo o svemu i dalje."
Potapšala sam ga po ruci te me je pustio. Otključala sam vrata kupatila i izašla iz njega. Alekovi koraci su se znatno čuli iza mene a moje štikle su odjekivale celim hodnikom. Srce mi je oblila toplina kada sam ugledala vrata svoje sobe sa druge strane.
J: ,,Doći ću kasnije. Reci tati da sam otišla da prilegnem i da je sve u redu."
A: ,,Želiš li da budem sa tobom?"
J: ,,Ne."
Odsečno sam rekla već se nalazeći u svojoj sobi. Zatvorila sam vrata i potrudila sam se da ona budu zaključana.
Nisam ulazila u svoju sobu otkad sam upisala fakultet i odselila se na Vračar.
Odavno sam zaboravila ovaj miris parfema koji sam nekada koristila. Koji je takođe bio omiljeni parfem moje mame, to mi je takođe rekao otac kada sam pitala zašto među njegovim parfmemima drži i jedan ženski. Objasnio mi je da je bio zaljubljen u taj miris i da ga on podseća na moju mamu. Ona ga je koristila od prvog dana kada su se sreli. Tako divno je uvek pričao o njoj, te bi mu se oči napunile suzama kada bi je se sećao.
Kada god bih ga pitala da mi priča o njoj, njegove tužne oči bi se pretvorile u tamnu nijansu plave, koje su me plašile.
Kako je čovek, koji je bio toliko zaljubljen i koji toliko voleo, mogao tako da se promeni?
Zašto se prebacio na mlade devojke mog godišta?
Zašto više nije u stanju da pronađe dostojnu ženu koja bi ga razumela?
J: ,,Bože, tata, zašto si me naterao da te mrzim? Toliko godina sam pokušavala da te volim i da pređem preko svega, ali svaki put si mi davao nove razloge da te ne podnosim još više."
Obraćala sam se njemu iako nije mogao da me čuje, a možda i sebi iako nisam znala kako da sebi odgovorim na postavljena pitanja.
J: ,,Možda bismo bili srećna porodica da je mama tu. Možda bih tek tada znala šta znači biti u porodici gde su prisutni oba roditelja."
Možda bih bila manje tužna kada bi, i pored sveg tužnog što mi se dešava u životu, mamin zagrljaj sve popravio.
Baš ona mi je falila da mi pokaže pravi pravac u životu kada mi je to bilo potrebno.
YOU ARE READING
Savršeno nesavršeni (Završena)
RandomLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...