U pola tri ujutro, probudilo nas je otključavanje brava na rešetkama. Konačno, pomislih.
Xx: ,,Filipović i Stevanović, slobodni ste."
Ali kako? Da li me je tata izvukao?
Ognjen, koji je imao ,,našminkano" levo oko koje sam tek primetila, izašao je takođe i dalje nalazeći se u zabludi.
J: ,,Ko je uneo iznos?"
Policajcu se lice ublažilo.
Xx: ,,Videćeš sama."
Pokazao nam je da prođemo ispred njega. Stala sam u hodniku koji je jako osvetljen neonkama od kojih su me zabolele oči. Privikla sam se na mrak, toliko da sam zaspala na podu. Nikada ranije nisam provodila vreme u zatvoru.
Osoba koju sam još manje želela da vidim od oca bio je Alek koji je nas je čekao u slabo osvetljenom prostoru u koji smo ušli odmah iz hodnika. Otkud on, pobogu, zna gde se ja nalazim?
Prostrelila sam da pogledom.
A: ,,Jesi li dobro?"
Pokušao je da mi stavi njegov duks koji sam odmah zbacila sa svojih pleća.
J: ,,Ne treba mi. Radije bih da sedim ovde do jutra."
Pružila sam ruke prema policajcu.
J: ,,Potukla sam se. Uhapsite me."
Policajac je prevrnuo očima i ostavio nas sve troje u čekaonici.
J: ,,O, ma daj! Ovo nije pošteno!"
Alek je stavio ruku na moje rame.
J: ,,Ne dodiruj me."
Stala sam iza Ognjena koji se postavio između mene i Aleka.
O: ,,Prestani, stvarno."
Alek je slegnuo ramenima i seo na jednu od plastičnih neudobnih stolica.
A: ,,Ne bih se ni mešao da me nisu oni pozvali, a ispred se nalazi gomila novinara jer se naša divna Laura Filipović umešala u tuču u poznatom klubu. A njen divan drug je razbio facu novom licu drogerije."
Prošla sam iznervirano rukama kroz kosu i sela na kraj stolice.
J: ,,Jebote. Zaboravila sam u potpunosti na njih."
Klub je javno mesto a nema šanse da makar jedna osoba odande ne dojavi novinarima novi skandal na kome će dobro zaraditi.
J: ,,Šta da radim?"
A: ,,Ovde ima dosta izlaza kroz koje možeš da izađeš."
Pogledala sam svog bivšeg direktno u oči ne shvatajući zašto radi sve ove gluposti. Zašto mora da se meša? Mogao je da ignoriše poziv sa mog telefona usred jutra kao što je uvek to radio. Zašto sada? Zašto se ranije nije setio da sve to čini?
A: ,,O čemu razmišljaš?"
Izvila sam ramena.
J: ,,Kako te davim."
YOU ARE READING
Savršeno nesavršeni (Završena)
RandomLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...