Zamahnula sam rukom da ga udarim. Uhvatio ju je i stegao snažno. Njegov stisak oko mog zgloba bio je užasno bolan kada sam htela da izvučem ruku iz njegove.
A: ,,Sada ćemo to raditi na ovaj način, ako ti mene udariš, ja ću tebe da poljubim, može?"
Pustio mi je ruku i više nije pokušavao da se odbrani.
A: ,,Hajde."
Primakao mi se namestivši lice kako bih ga udarila.
J: ,,Ako ćemo po tvojim pravilima onda neću."
Nasmešio se i ispravio se.
A: ,,Tako sam i mislio."
Sada je bio suviše zgodan trenutak da se izvučem. U pokušaju da prođem ispod njegove ruke nisam uspela jer ju je spustio i prišao mi je još bliže, potpuno me pribivši uza zid.
A: ,,I dalje se nisi izvinila."
J: ,,Ne planiram da to uradim. Hteo si da me poljubiš."
A: ,,I dalje to želim."
Osetila sam da rumenim kada je pogled počeo da mu luta na moje usne, sa kojih, jedva da je micao oči.
J: ,,To se neće desiti."
A: ,,Videćemo. Sudeći da se ne opireš što sam ti tako blizu govori dosta o tome koliko me zapravo želiš."
Ne opirem se jer bih ispala slabom. Naravno da ne želim da mi stoji tako blizu. Naravno da mi sada smeta što je njegovo nago telo priljubljeno skoro u potpunosti uz moje. Nije mi vruće zbog njega. Ne podnosim ga.
On je isti Alek. Nemoj da zaboraviš Laura. Živi ovde par dana, a koliko je devojka već doveo ovde? Ne mogu ih već izbrojati na prstima. A šta će biti dalje? Očekivala sam da ukoliko muškarac dovodi u stan devojku onda mora da mu ona znači. Shvatila sam da je u današnje vreme drugačije.
J: ,,Ne podnosim te."
Hladno sam odbrusila.
Odgurnula sam ga desnom rukom.
Sada nije pokušao da me zadrži.
A: ,,Zbog čega ako ti ništa nisam uradio?"
Koji je pravi razlog zbog kog mrzim Alekseja Bogdanovića? Zbog toga što ga poznajem od osnovne škole? Ili, možda, zbog toga što je muška stoka?
To nisu pravi razlozi da mrzim nekog. On i ja, samo smo komšije i poznanici, i ništa više.
Možda te mrzim zato što me užasno podsećaš na bivšeg dečka, rekla sam u sebi, jer to nikako nisam mogla naglas da izgovorim.
J: ,,Ne znam. Možda bi bilo bolje da se ne srećemo uopšte. Samo ne pravi galamu, zbog toga sam ti samo pokucala na vrata."
Okrenula sam se i otišla.
Srce mi je lupalo u grudima kao ludo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savršeno nesavršeni (Završena)
RastgeleLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...