Teret sa srca mi je pao kada je Aleksej odlučio da pođe sa izgovorom da mora da nahrani Debeljka. Sigurna sam da je malom labradoru hrana već poslužena.
Al' mi zasigurno Ognjenova izjava nije dala spokoj. Odlučio je da i on krene isto kada i Aleksej zbog želje da u "miru popričaju".
Nisam želela da ih slušam. Posebno nisam želela da gledam kako razgovaraju ispred mojih vrata te sam otišla u svoj kabinet i uzela na razmatranje papir na kome se nalaze podaci moje majke.Ognjen
A: ,,Zbog čega praviš tako jadne scene?"
Aleksej se zaustavio i okrenuo ispred vrata njegovog stana.
J: ,,Što si tako nervozan? Zbog toga što te samo pitam prosta pitanja o Lauri?"
Nasmejao sam se.
J: ,,Mogao si samo normalno da odgovoriš da ne razmišljaš o njoj i da nije toliko bitna."
Nervozno je uzdahnuo i prišao mi. Bes je kipeo iz njega svakim čašom sve više.
A: ,,Koji je tvoj cilj?"
J: ,,Moj cilj je da sačuvam Lauru od tebe."
Uneo mi se u lice i psihotično se nasmejao.
A: ,,Ko si ti da je čuvaš? Njen drug koji je godinama pored nje i koji je bezuspešno zaljubljen u svoju drugaricu?"
Uhvatio sam ga za kragnu polo majice i probio uza zid.
J: ,,Sada me slušaj. Prestani da praviš iz mene i Laure nešto više jer je svaki put ponižavaš na taj način. Ako provodimo zajedno noći ne znači da spavamo. Ona nije poput tebe. Nemam porodicu, nemam nikoga osim nje zato prestani tako da se ponašaš. Ona mi je poput sestre i previše je volim, ali ne na način koji si izmislio u svojoj glavi samo zato što si ljubomoran."
Ruke su mi drhtale kada sam mu majicu pustio iz ruke. Tkanina mu se urezala u vrat koji je postao crven.
J: ,,Saberi se. Nemoj da koristiš Emu ako je ne voliš."
A: ,,Laura i ja imamo jedan dogovor za koji očigledno nisi čuo. Nemoj da mi govoriš šta da radim i voleo bih da ne guraš svoj nos tamo kuda on ne pripada. Ono što je između Laure i mene ostaje između mene i nje, a ime Ognjen tu ne postoji."
Naslonio sam se ramenom na zid pitajući se, da li se Laura stvarno promenila zbog ovakve osobe?
J: ,,Ne očekuj od nje ništa sve dok ne raskineš. I, pre svega, razmisli o tome šta radiš, nisi mali. Budeš li povredio Lauru ne piše ti se dobro."
Prošao sam pored njega, ne pogledavši ga, uputivši se prema liftu.
A: ,,Zašto onda ništa nisi uradio Aleku koji joj slomio srce? Lako je pretiti drugima, dokaži postupcima da si toliko moćan kao i na rečima."
YOU ARE READING
Savršeno nesavršeni (Završena)
RandomLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...