Kapljice sa mokre kose su mi padale niz telo i na pod. Uvila sam se u veliki peškir i izašla iz kabine.
Nasmešila sam se svom odrazu u ogledalu. Razgovor sa Ognjenom mi nije bio dovoljan; skrenula sam misli nakratko sa Alekseja, ali loše raspoloženje mi se vratilo čim sam ga ugledala u kuhinji.
Lenjo sam se oblačila i sušila kosu koja je ostala svejedno vlažna.
Spuštivši se u kuhinju bacila sam se odmah na posao čiščenja iste. Jedan od prozora se zatvorio zbog promaje i povukao zavesu sa sobom.
A: ,,Kako mogu da ti pomognem?"
Skupila sam obrve pogledavši ga.
J: ,,Dovoljno si pomogao."
Odgovorila sam grubo. Nije puno štete napravljeno ali pod je u potpunosti mokar a šporetu je samo potrebno čišćenje.
Bacila sam sve krpe koje su mi se našle pod ruku na pod.
A: ,,Mislim da to treba drugačije da se..."
J: ,,Odjebi!"
Iskolačila sam oči i okrenula se ka njemu. Iznenadila me je moja grubost.
Par sati ranije sam čekala da se bacim u zagrljaj ovom čoveku. Sada ga ne mogu gledati sopstvenim očima.
A: ,,Laura."
J: ,,Prestani! Želim da prestaneš! Ne želim da te vidim sada! Trenutno mi je najveća želja da izađeš iz ove kuće i da odeš svojim kolima bilo kuda, ali samo da budeš dalje od mene."
A: ,,Neću nikuda otići."
J: ,,A ja ti neću oprostiti."
Prišao mi je bliže.
A: ,,Znam da si ljuta i Bog zna koliko ćeš još biti... imao sam loše namere, ali to je prošlost. Iskren sam kada govorim o svojim osećanjima prema tebi. Volim te, Laura."
Odmahnula sam glavom.
J: ,,Kada si video svoju majku? Juče. Rekao si da su ti se mržnja i želja za osvetom vratili. Očekuješ da poverujem u to da me volis?"
Uzdahnuo je.
A: ,,Pokušavam. Borim se sa samim sobom. Ne znam kako da ti objasnim."
J: ,,Nije trebalo da mi govoriš o svojim neiskrenim osećanjima ako se tako ne osećaš zaista."
Uhvatio me je za ruku.
A: ,,Zavoleo sam te, ali to nisam smeo."
Nasmejala sam se.
J: ,,Očigledno je da ja nisam smela ni da te ponovo pustim u svoj život. Bio si Dripac, sada si lažov. Veoma dobar lažov."
Stegao mi je ruku priđevši mi korak bliže.
A: ,,Ne lažem te."
J: ,,Zašto ti onda ne verujem?"
ESTÁS LEYENDO
Savršeno nesavršeni (Završena)
De TodoLaura Filipović. Zvezda ekrana, model, osoba koju ceo Beograd zna. Iza glamuroznog života, iza maske, lepe odeće i šminke, nalazi se nesrećna osoba sa nepotpunim životom. Okružena je lažima i prevarama. Izgubila je nadu u ljubav otkako ju je, osoba...