44. deo

970 55 0
                                    

Grubo je uhvatio kožnu jaknu sa kauča i pošao prema izlazu.
A: ,,Mislio sam da ćeš mi se makar zahvaliti zbog toga što sam ti pomogao."
J: ,,Već sam ti rekla hvala i poslužila sam te pićem. Nisi ništa hteo."
Okrenuo se i pokazao je na njegove usne.
J: ,,Kraj. Rekla sam ti da je kraj i bila sam ozbiljna. Ako sam bila dobra prema tebi ne znači da nisam ljuta."
Prošla sam pored njega i otvorila mu vrata iza kojih se sa druge strane nalazio Aleksej spreman da kuca.
J: ,,Šta to radiš?"
A: ,,Pitao sam se, imaš li vino? Neko dobro?"
Pogledao je kroz rame u Aleka koji izgleda nije planirao da napušta moj stan.
J: ,,Imam."
Pomerila sam se sa vrata da bi Alek izašao. U prolazu me je strasno poljubio u obraz, kao da me nikada više neće videti, a potom je izašao prevrnuvši očima na Alekseja. Ubrzo mu se izgubio trag.
Vlažan poljubac na mom obrazu me je i dalje pekao.
J: ,,Ali ti ga neću dati."
Nasmešio se.
A: ,,Imate lep odnos ti i tvoj dečko."
Pogledao je u moju zapečaćenu ruku i napravio grimasu. Da li je, posle toliko vremena, tek sada shvatio da sam slomila ruku?
A: ,,Šta se desilo?"
J: ,,Ne tiče te se."
Prišao mi je korak bliže i naslonio se ramenom na vrata.
A: ,,Jesi li ljuta na mene?"
Prošao je rukom kroz moju kosu provocirajući me sve više. Stegla sam pesnicu ne bi li moja desna ruka poletela prema njegovom licu.
J: ,,Ti si užasna osoba."
Nasmešio se.
A: ,,Hvala, shvatiću to kao kompliment."
J: ,,Samo što to nije bio kompliment."
Pogled mi je pao preko njegovog ramena na visoku plavušu koja je izvirila na vratima njegovog stana. Bila je obučena u Aleksejevu majicu koja je za nju bila dosta široka.
Lice joj se ozarilo kada me je videla te je potrčala prema meni vrišteći na sav glas.
Xx: ,,Laura Filipović!"
Uhvatila me je za ruku i tresla je neprestano.
Xx: ,,Ne mogu da verujem da te vidim. To si stvarno ti! Ja sam tvoja velika obožavateljka!"
Oči su joj se napunile suzama a i meni takođe. Nisam znala da li od sreće ili od žalosti jer me obožava devojka koja spava sa ovim gadom.
Xx: ,,Sada ću doneti telefon da se slikamo. Je l' može?"
J: ,,Ah..aha.."
Odgovorila sam gledajući u Alekseja.

Savršeno nesavršeni (Završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora