148. deo

839 52 1
                                    

Kada sam ušla u kabinet čelična vrata su se odmah iza mene zatvorila.
Mark je sedeo na kožnoj fotelji čekajući mene. Obišla sam oko stola i sela na crnu udobnu stolicu na kojoj je nekada sedeo moj tata. Ovde je, kako je govorio, smirivao misli.
J: ,,Slušam."
M: ,,Od sutra te čekam u firmi."
Podigla sam obrve.
J: ,,Dalje."
M: ,,Od sutra te čekam u firmi i ne znam kako da ti saopštim novost..."
J: ,,Mark, ubrzaj, molim te. Mrzim..."
Prekinuo me je u govoru.
M: ,,Znam. Mrziš neizvesnost. Moraćeš da sarađuješ sa svojom majkom."
Iskolačila sam oči.
J: ,,Šta?!"
Naglo sam ustala sa stolice i lupila obema rukama o sto.
J: ,,Ne! Ne može biti! Ne!"
Ponavljala sam jedne te iste reči non-stop kružeći oko kabineta. Za kratko vreme griženja usana od nervoze mi se raskrvarila usna. Odlično!
M: ,,Laura."
Ustao je sa fotelje.
J: ,,Ne, Mark! Da li me zajedno sa Bogom kažnjavaš? Da li te je moja majka s namerom poslala meni da bi me uništio u potpunosti?"
Prišao mi je i uhvatio me za ramena.
M: ,,Laura. Pogledaj me."
Moj pogled se sreo sa njegovim očima boje nura koje su zračile nadom i razočaranjem.
Mogu li se te dve pojave pomešati?
M: ,,Niko te ne tera da joj oprostiš ili da pričaš sa njom. Samo treba da sarađujete."
J: ,,Kako misliš da ne pričam sa njom ukoliko sarađujemo?"
M: ,,Ja ću pričati preko vas."
Nasmejala sam se.
J: ,,Nisi poštanski golub, Mark."
Uzvratio mi je osmeh i spustio ruke sa mojih ramena.
M: ,,Eliz će davati naređenja a sve šta treba da radimo jeste da ih sledimo."
Mama će davati naređenja? Možda sam u svojoj glavi preuveličala tu reč ali ne čini mi se kao neki lak posao ukoliko će mi naređenja davati agent.
Odustala sam da kopam dalje.
J: ,,U redu, hvala ti."
Uhvatio me je za lakat. Potom je polako spustio ruku do mog zgloba učinivši tako da se naježim.
M: ,,Ne govori o tome Alekseju. Dečko ti je i naravno razumem da je tu ljubav i poverenje i sve to, ali moj zadatak je da te štitim tako da, ne govori mu ništa zasad o sebi, ja mu ne verujem."
Prstom mi je gladio kožu. Primetila sam tek kada sam spustila pogled na njegovu ruku.
J: ,,Nisam devojčica. Ne bih mu sada rekla, jer ne znam ni sama šta mi se događa u životu."
Ali on zna. Mark dobro zna šta se događa sa strane i šta se odvija iza mojih leđa. Samo je pitanje trenutka kada će sva istina da plane.

Savršeno nesavršeni (Završena)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant