LIAM PO.
„Liame, řekni mi prosím, že si dělala srandu.“ Niall vypadá jako by měl každou chvíli zkolabovat a Zayn se může udusit smíchy.
„Co se tady děje?“ přijde do kuchyně rozespalý Harry.
„Objednáváme jídlo,“ řeknu za Nialla v šoku, vezmu si od něj i telefon a raději to jdu objednat, protože jinak bychom se asi nedočkali.
„Ona tady není?“ ptá se mě Harry, když se vrátím do kuchyně.
„Nějak se jmenuje Harry a odešla před pár minutama.“
„Nezná Nandos,“ konečně se probere Niall a Zayn chytne ještě větší záchvat smíchu.
„Se divíš, podle mě jí jenom suchary a drží pořád nějaký diety.“ Nechápu, proč o ní takhle mluví, možná by se přes to všechno mohl přenést a chovat se k ní slušně.
„Můžu si půjčit ty desky?“ zeptám se Harryho, když jsme v kuchyni sami.
„Klidně si je nech,“ pokrčí nad mojí otázkou nezůčastněně rameny.
„Už jsi je četl?“
„Ne a ani mě to nezajímá,“ vyštěkne na mě až se ho leknu.
„Hele už o vás píšou na netu a jsou tam i fotky,“ zakřičí na nás Zayn z obýváku. Páni to je docela rychlost.
„Vy jste spolu tak roztomilý a je to celkem kočka,“ dodá Niall.
„Nialle přestaň,“ vyjede na něj Harry.
„Tak sorry kámo.“
„Přelétavý Harry Styles se dnes pochlubil svou novou přítelkyní, musí být opravdu zamilovaní, protože to mezi mini celou dobu jiskřilo,“ předčítá nahlas Zayn titulek článku.
„Sklapni Zayne, umim číst sám,“ odpálkuje ho Harry a přejede rovnou na fotogalerii.
Přisunu se blíž, abych taky něco viděl. Kdybych nevěděl, jak to doopravdy je, tak bych řekl, že se dívám na fotky zamilovaného páru. Na všech fotkách se drží za ruce, objímají nebo líbají. Niall má pravdu je opravdu krásná, ale nechápu, proč nosí pořád ty dlouhé rukávy a od čeho měla ty modřiny a škrábance na rukách, když jsem ji potkal v parku. Soustředil jsem se na ty fotky tolik, že jsem si ani nevšiml Harryho odchodu z místnosti a probral mě až zvuk zvonku.
Niall rychle vystartoval ke dveřím a než se stihl vrátit s naší objednávkou, přelouskal jsem celý článek.
„Dojdu pro Harryho,“ řekl jsem, jakmile bylo všechno připraveno. Harry má naštěstí otevřené dveře od pokoje, takže na něj nemusím klepat a složitě ho dostávat z pokoje.
„Je jídlo, tak pojď, dokud to je teplý,“ strčím hlavu do dveří.
„Počkej, už jdu,“ zaklapne notebook a jde za mnou do jídelny.
Po večeři jdu do pokoje, abych si mohl dát sprchu. Rychle se osprchuju a z koupelny vyjdu pouze v teplákách na spaní. Vezmu si notebook a připojím se na twitter, abych mohl odpovědět několika fanynkám.
„Liame?“
„Hm.“ Zvednu pohled od obrazovky počítače.
„Tady máš tu složku. Proč jí vůbec chceš?“ Podívá se na mě Harry s hnědou složkou v rukách.
„Jen mě zajímá, co se tam píše.“ Lhostejně pokrčím rameny. To mu asi jako odpověď stačí a složku mi pokládá na postel.
Rychle si odložím notebook abych se mohl podívat do té složky.
„Isabela Dalia Berry, 25.5. 1994, absolvovala s vyznamenáním Abbotsholme School, bydliště Macclesfield-Cheshire, mluví francouzsky a španělsky,“ celou dobu jsem si pro sebe nahlas mrmlal.
„Pokud některá ze smluvních stran poruší dohodu o mlčenlivosti je povinna zaplatit pokutu ve výši 500 000 liber.“ Myslím, že jsem právě prodělal infarkt. Rozhodl jsem se dál to už pro jistotu nečíst.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...