Untitled Part 58

284 22 0
                                    

LIAM PO

Probudil jsem se asi kolem osmé, ale ještě několik málo minut jsem jen tak ležel se zavřenýma očima a užíval si ten klid. Pootočil jsem hlavu ke straně, abych se mohl podívat na spící Iz. Celkem jsem se lekl, když jsem vedle sebe viděl Nialla. Kde Je sakra Iz? Posadil jsem se a podíval se na druhou stranu stanu. Tak tohle bych vážně nečekal, pro jistotu jsem se musel štípnout, jestli se mi to náhodou nezdá.

Iz ležela pod jedním spacákem s Harrym a dokonce měla i jeho mikinu. Musím se jít uklidnit nebo bych ho musel zabít. Neohrabaně jsem vylítl ze stanu a sedl si k vyhaslému ohništi.

„Musím jít spravit ten stan,“ povzdechl jsem si po chvíli. Došel jsem k rozpadlému stanu a začal kontrolovat škody. Naštěstí tomu nebylo nic, co by se nadalo spravit.

„Půjde to znova postavit?“ ozve se mi za zády ospalý Louis.

„Jo půjde,“ naštvaně zamumlám. Kdyby nám nespadl na stan tak jsem se teď mohl probudit vedle Iz a ne vedla chrápajícího Nialla.

„Liame přestaň.“

„Vážně a s čím? Třeba s tím, že moje přítelkyně naspala vedle mě a má na sobě jeho mikinu?“ Nechápu, co mu na tom přijde vtipnýho.

„Takže proto jsi naštvanej,“ řekne po chvíli ticha.

„Ty bys nebyl, kdyby tvoje přítelkyně spala vedle někoho jinýho?“

„Kdyby spala vedle Nialla, vadilo by ti to? Nebo ti vadí to, že spala vedle Harryho,“ začne to rozebírat Louis. Bylo by lepší, kdyby někam zalezl a nevšímal si mě.

„Co myslíš?“

„Můžeš být rád, že jsou přátelé. Copak ti nedošlo, že kdyby tomu tak nebylo, mohl by ti Harry dělat naschvály?“

„Vážně a když se musím dívat na to jak se jí na veřejnosti dotýká?“

„Ty jsi vážně idiot. Nechápeš, že to asi musí dělat. Uvědom si, že kdyby sem Harry nejel, tak nepojede ani Iz, protože by to asi nevypadalo zrovna nejlíp.“

„Takže mu mám být jako vděčnej? Prosím tě, kdyby nebylo tý smlouvy tak to mohlo být úplně jinak.“

„Nechápu, o co ti jde, Iz se vrátila z venku, a když si chtěla jít lehnout vedle tebe tak tam byl rozvalenej Niall a spal jí na spacáku. Harry byl vzhůru a tak jí nabídl ať si vezme jeho spacák, jenže ona ho rozepnula a udělala z něj deku. Nic víc se nestalo, proč v tom vždycky musíš hledat něco jinýho.“ To je snad celou dobu sledoval.

„Jak to víš?“ nechápavě se na něj podívám.

„Iz na mě šlápla, myslím, že to byla odplata za to, jak jsem na ní spadl.“

HARRY PO

Podíval jsem se na spící Iz, proč musí být tak úžasná. Opatrně, abych jí neprobudil, jsem jí dal jeden uvolněný pramen vlasů za ucho. Odezvou mi bylo lehké zamračení a pokrčení nosu.

„Možná bych jí mohl políbit," probleskl mi hlavou nápad a musím uznat, že se mi víc než zamlouval. Trochu jsem se k ní naklonil, od jejích rtů mě dělili pouhé milimetry… Když v tom se probudil Niall. To snad není pravda, určitě to udělal naschvál. Rychle jsem se posadil, aby to nevypadalo divně.

„Harry?“ Zamručel jsem mu ospale místo odpovědi a nezapomenu pořádně zívnout.

„Co tady dělá Iz?“ nechápavě na ní ukáže.

„Dlouhej příběh,“ pokrčím rameny a radši vyjdu ze stanu s Niallem v závěsu.

„Dobrý ráno,“ pozdravím kluky u ohniště, mohli alespoň uvařit čaj.

„Co se vám stalo se stanem? Divoká noc?“ začne se chechtat Niall, když si všimne stále polorozbořeného stanu.

„Zeptej se Louise,“ zavrčí na něj Liam a jde k nám do stanu určitě za Iz.

„Prostě jsem spadl,“ řekne jako by nic Louis s úsměvem.

„Mohli jste alespoň udělat snídani,“ zamručí rozmrzele Niall a vydá se k boxu, kde jsou veškeré zásoby.

„Pak se podívej na mobil,“ zašeptá mi tajemně Louis, když odejde Niall. Nechápavě přikývnu. Stejně mám mobil ve stanu a teď tam rozhodně jít nehodlám.

Po několika minutách vyjde ze stanu Liam i s Iz, která trochu kulhá. Až teď jsem si všiml jak hodně má zakrvácený šedý tepláky, určitě jí to krvácelo i po tom co jsem to ošetřil.

„Co se ti stalo, Iz?“ podívá se na ní vyděšeně Niall, který má plný ruce věcí na snídani.

„V noci jsem zakopla asi o kořen a trochu si odřela koleno,“ vysvětlí mu situaci. Samozřejmě vynechá to, že utíkala, protože si myslela, že jí pronásleduje masový vrah - já, když jsem se jí snažil najít, protože se dlouho nevracela.

„Měli bychom to ošetřit,“ navrhne jí Liam a jde po láhev s vodou.

„Ne to je dobrý, já jsem si to večer zalepila,“ snaží se mu odporovat Iz. Takže se držíme teorie, že já jsem s ní večer vůbec nemluvil. Asi to tak bude lepší, nevím, jak by Liam reagoval, kdyby se to dozvěděl. Stačí, že nás viděl, jak spíme vedle sebe.

„Vážně? Stejně se ti na to pro jistotu podívám,“ opatrně jí sundá náplast. Jak mohlo z tak malé rány téct tolik krve.

Jelikož jsou všichni venku, rozhodnu se jít do stanu pro mobil. Sms zpráva? To mi to nemohl říct rovnou. Otevřu sms od Louise a stáhnu přiložený soubor. Mám trochu obavy z toho, co mi poslal, přece jen je to Louis. Otevřu fotku a mobil mi málem vypadne z ruky. Jsem na ní já s Iz, jak spíme v objetí. Tak počkat to je focený dneska v noci, ale jak?

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat