Untitled Part 56

255 21 0
                                    

HARRY PO

Myslím, že jet sem nebyl zas tak dobrej nápad. Celou dobu se budu muset koukat na to, jak jsou spolu šťastný a zamilovaný. Zalezl jsem si do stanu, kde už chrápal Niall, který zabíral jednu polovinu stanu. Super, takže já s Louisem se budem muset podělit o druhou polovinu.

„Co myslíš, že tam spolu dělaj?“ zeptá se mě přiopilej Louis a nezapomene se u toho zasmát jak šílená puberťačka.

„Nevim a ani mě to nezajímá,“ otočím se k němu zády a snažím se ho ignorovat.

„Nebuď tak mrzutej, jen proto, že je teď s ním a ne s tebou. Svoji šanci jsi měl.“ Proč pokaždé když se opije tak říká pravdu. A tímhle se totálně trefil do černého.

„Měl bys jít spát. Vem si případ z Nialla,“ ukážu na Ira, který je rozvalenej přes polovinu stanu a ještě navíc chrápe. To zas bude noc.

„Musím na záchod,“ začne se vymotávat ze spacáku Louis.

Chvíli je ticho, které prolomí velká rána a Louisovo nadávání. Rychle vylezu ze stanu, abych se podíval, co udělal.

„Jsi idiot, Louisi,“ slyším Liama jak mu nadává. Na mobilu zapnu světlo a posvítím na místo, odkud ten hluk vychází.

Jediný co vidím je Louis, jak leží na stanu, ve kterém ještě před chvílí spala Iz s Liamem a má hrozný záchvat smíchu. Podívám se na Iz, která se drží za rameno, snad jí Louis nic neudělal.

„Iz jsi v pořádku?“ zeptá se jí Liam a nezapomene jí políbit do vlasů. To mi snad dělá naschvál.

„Jo jen jsem se lekla.“

Dojdu k Louisovi a pomůžu mu vstát. Alespoň, že do našeho stanu došel už bez zničení dalších věcí.

„Budem muset přespat v jednom stanu, protože po tmě to neopravíme,“ zkonstatuje Liam a z rozbořeného stanu vezme spacáky.

Tak to chci teda vidět, jak se tam nacpem. Už teď jsme s tím měli problém.

„Harry, pomoz mi popostrčit Nialla a Louise doprostřed,“ rozdá úkoly Liam.

Když jsme je přestěhovali, lehl jsem si na jednu stranu a Liam s Iz na druhou. Přijde mi to nebo se snaží, aby ode mě byla co nejdál.

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat