Part 8

656 27 0
                                    

*** před Harryho příchodem do Modest***

„Slečno Berry, mohla byste na chvíli do mé kanceláře?“ vyruší mě z práce pan Smith, což je tady něco jako šéf celé společnosti nebo části teď nevím jistě. No každopádně je na hodně vyysoké pozici a pochybuju, že by mě přišel přátelsky přivítat.

„Ano pane, samozřejmě,“ přikývnu na souhlas a vydám se za ním až do jeho velké prosklené kanceláře, no oproti mému zaprášenému stolu je tohle vážně velký rozdíl.

„Posadte se,“ pokyne rukou k židli naproti jeho stolu a sám si sedne do své velké točící židle, teda abych byla přesná tak to bylo spíš obrovské křeslo na kolečkách. „Četl jsem si váš životopis a podle mě se na to hodíte. Máte skvělé vychování a umíte se chovat ve společnosti.“

„Ehm děkuju... ale nerozumím, kam tím míříte,“ nechápavě se na něj podívám.

„Vidím, že nemá smysl chodit okolo horké kaše, takže vám to řeknu rovnou. Jak jistě víte naše agentura zastupuje skupinu One direction.“ Přikývnu, jak bych to nemohla nevědět. Všichni tu o nich pořád mluví. „Věc se má tak, že člen této skupiny má v současné době hodně špatnou pověst a ubližuje to celé skupině. A proto jsme se rozhodli, že si musí najít přítelkyni.“

„Promiňte, že váš přerušuju, ale co s tím mám společného já?“ To tady teď mám napsat seznam s kým by měl začít chodit?

„Vy budete jeho nová přítelkyně.“

„Cože?“ podívám se na něj s otevřenou pusou. Myslím, že jsem se nějak přeslechla...

„Máme pro vás připravenou půlroční smlouvu a také smlouvu o mlčenlivosti. Samozřejmě by to nebylo zadarmo, dostanete 100 000 liber,“ s úsměvem vytáhne papíry ze stolu, které ke mě i s propispou popostrčí.

„A když nebudu souhlasit?“

„Dostanete výpověď na hodinu a jinou stáž už neseženete, máme totiž kontakty všude. Navíc jsem se dočetl, že jste přijatá na Oxford... te je velmi dobrá škola a je těžké se tam dostat.“ To si dělá srandu on mi vyhrožuje.

„Mohla bych si ty smlouvy prostudovat?“ zeptám se rezignovaně.

„Samozřejmě, můžu to s váma projít a případně nějaké body poupravit.“ Celé dvě hodiny jsem tu smlouvu četla a byla donucena ji podepsat. Co by udělal kdybych to nepodepsala? Zařídil by, aby mě vyhodili z Oxfordu? „Těším se na naši spolupráci.“ Podám si s ním ruku a chystám se odejít.

„Ještě bych vám chtěl říct, že od této chvíle nejste zaměstnanec Modestu, ale přítelkyně Harryho Stylese. Zítra v jednu v mé kanceláři.“ Co nejrychleji opustím tuhle budovu.

„Wille ahoj… já jsem teď na cestě domů, tak na mě nemusíš čekat,“  před budovou jsem zavolala Willovi, který měl na mobilu hlasovou schránku, tak jsem mu alespon zanechala vzkaz, aby na mě zbytečně nečekal.

Doma už na mě netrpělivě čeká Tabby. Rychle se převléknu, připnu Tabbymu vodítko a během půl hodiny dorazíme do parku.

„Dík, že jsi mi nechala vzkaz, kam jdeš,“ slyším za sebou Willovu ironickou poznámku.

„Já myslela, že se stihneme vrátit, než přijdeš.“

„Tak co se stalo, že jsi mi to nemohla říct přes telefon?“

„Já jsem asi udělala velkou chybu.“ Will mě obejme a já mu objetí opětuju.

„Co se stalo?“ zeptá se opatrně.

„Nabídli mi, že budu dělat přítelkyni jedný celebritě nebo že mě vyhodí,“ zamumlám mu do ramene.

„Co sis vybrala?“

„Já jsem to podepsala.“

LIAM PO

Úplně jsem ignoroval, co tam řešej. Vždyť to je ta holka z parku, z přemýšlení mě vytrhl Zaynův příchod.

„Co se tady stalo? Kdo to je?“ ukáže na fotku v mých rukách.

„Harryho nová přítelkyně,“ odpoví mu Niall.

„Kecáš,“ vykulí na nás oči.

„Asi bych za ním měl jít,“ vzal jsem fotku i s deskama a vydal se nahoru za Harrym.

„Běž pryč,“ zakřičel na mě Harry, jakmile jsem se dotknul dveří.

„Harry otevři, prosím.“ Slyším klapnutí zámku, které značí, že odemkl dveře.

„Co chceš?“ vyhrkne na mě hned co se dveře otevřou.

„Donesl jsem ti ty desky.“ Pustil mě do pokoje.

„Díky.“ Vzal si je ode mě a hodil je někam na postel.

„Ty to nebudeš číst?“

„Nevim, možná potom.“ S tímhle mě vyhodí z pokoje. Po zbytek dne jsem ho neviděl.

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat