Když začínala být voda studená, opatrně, abych neuklouzla, jsem vylezla z vany a obmotala se ručníkem. Rychle jsem se oblékla do předem připravených věcí a dalším ručníkem si dosušila vlasy, které jsem si poté stáhla do drdolu, abych od nich neměla mokré tričko.
Z pokoje jsem uslyšela nějaké podivné zvuky. Úplně mi ztuhla krev v žilách, ale v duchu jsem si říkala, že to bude určitě Anna. Pro jistotu jsem do ruky vzala první věc, kterou mi padla pod ruku. Hřeben, skvěle, ale on minuke to je velký pokrok.
Opatrně otevřu dveře od koupelny a malou škvírkou se podívám do pokoje, který osvětlovala pouze lampička na nočním stolku, kterou jsem rozsvítila předtím, než jsem šla do koupelny. Všechno vypadalo naprosto normálně, určitě tu byla Anna a něco hledala. Začínám být vážně paranoidní.
Hřeben položím zpátky na umyvadlo a dveře do pokoje otevřu úplně. Vejdu do pokoje a podívám se k otevřenému oknu. Tak počkat…otevřenému? Já ho, ale neotvírala. Uslyším za sebou nějaké zvuky, takže se prudce otočím.
„Liame? Co tady děláš?“ vyděšeně se na něj podívám.
„Nebrala jsi mi telefon a neodpovídala na sms zprávy,“ nechápavě pokrčí rameny a připojí k tomu nesmělý úsměv.
„A to je důvod k tomu, aby ses mi vloupal do pokoje?“ musím si dávat pozor na hlasitost, protože Anna je přímo naproti přes chodbu. Sakra Anna. Zakroutím na tím hlavou a vydám se ke dveřím.
„Neodcházej prosím,“ snaží se mě zastavit Liam, kterému nejspíš nedošlo, co mám v plánu.
Tak, abych na sebe neupoutala pozornost Anny, která může být kdekoli na chodbě, opatrně vykouknu ze dveří. Naštěstí je asi zavřená v pokoji nebo dole. Stejně si dám pozor na zbytečný hluk a zavřu dveře, které následně zamknu.
„Víš o tom, že tě mohla vidět Anna? Co tu vůbec děláš, vždyť je skoro půlnoc?“ promluvím už o něco hlasitěji.
„Přišel jsem se ti omluvit, za to co se stalo na tom mostě, já nevím, jak to mám vysvětlit, ale chci, abys věděla, že to ona políbila mě,“ podívá se na mě omluvným výrazem.
„Anna mi o tom řekla,“ sednu si na postel a vezmu si připravené huňaté ponožky.
„Takže se na mě už nezlobíš?“ zeptá se s nadějí v hlase a popojde o kousek k posteli.
„To jsi sem vážně přišel kvůli tomu, že jsem ti neodpovídala na telefonáty?“ podezřele se na něj podívám.
„Vlastně… jsem ti to chtěl vysvětlit a něco jsem ti přinesl,“ sundá si ze zad batoh a vytáhne z něj plyšového medvěda a kytici tvořenou alespoň deseti růžemi.
„Liame to …“
„Uvařil jsem ti kuřecí vývar. Bylo mi hrozně, když jsem tě viděl, jak se celá promrzlá klepeš a nemohl jsem s tím nic udělat. A vývar je dobrej na zahřátí takže tě alespoň zahřeje,“ přeruší mě Liam a vytáhne z batohu termosku.
„Budu muset dojít pro talíř a lžíci,“ trochu se pošoupnu ke kraji postele.
„Na to jsem myslel taky.“ Zastavím se v pohybu a nechápavě se na něj podívám. Zatímco on s úsměvem vytáhne z batohu misku, kterou mi podá.
„Promiň, byl jsem idiot, miluju tě. L“ přečtu nahlas vzkaz na misce.
„Liame to-“ oči se mi začnou plnit slzami, když si uvědomím, že jsem ho neprávem obvinila z něčeho za, co ani nemohl. „tohle si… Já se omlouvám, jak jsem na tebe byla hnusná.“
„No tak, pojď sem,“ přisune se ke mně blíž a vtáhne mě do svého pevného objetí. „To já bych se ti měl omluvit.“
„Děkuju,“ zamumlám mu do ramene, ale vím jistě, že to slyšel.
„Pojď si dát ten vývar,“ rozhodne po chvíli a z termosky nalije asi půl misky kuřecího vývaru.
„Máš lžíci?“ podívám se na něj pobaveně.
„No jo vlastně,“ plácne se do čela a z batohu vytáhne polívkovou lžíci. Tak tohle jsem vážně nečekala.
„Možná to nebude k jídlu, já nevím, ale můžeš to zkusit,“ usměje se na mě a čeká, než ochutnám jeho kulinářské umění.
„Je to horký,“ zhodnotím po první lžíci, ale jíst se to dá.
„Před hodinou jsem to dovařil,“ pyšně se na mě usměje.
„Zůstaneš tady?“ podívám se na něj, když dojím poslední lžíci vývaru.
„Můžu?“ zeptá se mě nejistě. Vezme si ode mě misku se lžicí a donese je na psací stůl kousek od postele.
„Musíš,“ poplácám na místo vedle mě, kam on bez váhání skočí.
„Zblázni ses? Anna je naproti, nevím, jak bych jí vysvětlovala, že v jednu hodinu ráno skáču po posteli,“ naštvaně se na něj podívám a potom stočím svůj zrak ke dveřím, jelikož na chodbě slyším nějaké kroky.
Svoji ruku jsem přesunula na Liamovu pusu a zabránila mu tak cokoliv říct. Potichu jsem mu naznačila ať je ticho, že Anna je na chodbě. Těch několik málo minut jsem byla vážně nervozní, že třeba něco slyšela, přijde sem a najde tady Liama. Oddechla jsem si, až když jsem slyšela bouchnutí dveří od jejího pokoje.
„Fuj, oslintal jsi mi ruku,“ začnu se všemožně šklebit a nakonec svoji dlaň otřu o jeho triko.
„Teď budu muset spát bez trička,“ podívá se na mě ublíženě Liam, ale triko si s úsměvem sundá.
Když jsem se podívala na jeho nahý vypracovaný hrudník, málem jsem spadla z postele. Myslím, že se tu udělalo najednou nějaký teplo. Hlavně dýchej.
„Iz?“ probudí mě z transu Liam.
„Promiň,“ sklopím zrak k peřině a do tváří se mi začne vlívat červená barva.
Radši se zahrabu do peřiny, abych se už víc neztrapnila. Alespoň, že jsem při pohledu na něj nezačala slintat. Sakra prober se, kolikrát si viděla Jamese bez trička, ten se mimochodem taky nemá vůbec za co stydět.
Mezitím, co já přemýšlím o Jamesovi bez trička, což je vážne divný přemýšlet o něm takhle, si lehne Liam ke mně pod deku a přitáhne si mě na svojí hruď. Hlavu si položím na místo kde má srdce a se zavřenýma očima poslouchám tu úžasnou melodii, která mě dokáže dokonale uspat.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
أدب الهواةJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...