NIALL PO
Celou noc jsem nad tím musel přemýšlet. Podle mě je blbost, že by Iz zrušila smlouvu jen proto, že si našla někoho jinýho.
*
„Ahoj Iz, tady Niall.“
„Nialle… ahoj, tak jak je v New Yorku?“
„Celkem fajn, znáš to samý rozhovory a dneska máme focení.“
„Jo no tohle zažívám každý den.“ Slyším na druhé straně její smích.
„Jen jsem se chtěl zeptat, jestli přijdeš na tu Liamovu oslavu o víkendu?“ Chvíli je ticho a slyším jenom nějaké šustění, nejspíš ještě spala, když jsem jí volal.
„Víš já…nemyslím si, že by to byl dobrý nápad a navíc jsem se dohodla s Jamesem a Annou, že si uděláme menší výlet, než začne škola.“
„Takže si tu rezervaci nezrušila?“
„Ne, jenom jsem jí upravila. Řekla bych ti, pozdravuj kluky, ale radši to nedělej, myslím, že to bude lepší. Už budu muset končit, takže ahoj.“
„Ahoj a užijte si to tam.“
*
„S kým jsi to mluvil?“ přisedne si ke stolu Louis s talířem jídla a hrnkem kafe.
„Jenom s Gregem, jedou totiž na pár dnů na chatu.“ Nebudu mu říkat, že jsem mluvil s Iz, jak ho znám tak by to do deseti minut věděli všichni.
„Mluvil jsi s Harrym včera?“ zeptá se mě s plnou pusou Louis.
„Jo, koukali jsme na fotbal. Kde máš vůbec zbytek?“
„No... Liam včera trochu přebral a Zayn ještě spí nebo mluví s Perrie.“ Přikývnu na souhlas a jdu si pro něco k pití na švédský stůl. No možná bych si mohl ještě něco dát, jelikož Liam nic jíst nebude a byla by škoda, kdyby to tady zůstalo.
„Harry ti včera něco říkal?“
„Nic konkrétního, jen je trochu mimo z toho co se stalo mezi ním a Iz.“
„Měl jsem jí rád,“ usměje se Louis. Tak to nejsi sám.
Jelikož sedím čelem ke dveřím do místnosti, všimnu si jako první toho, že přišel Harry, který má na sobě šedé tepláky vytahané tričko a na hlavě jeho oblíbenou beanie.
„Máte tu volno?“ dojde k nám Harry se sklenicí pomerančového džusu.
„Jo jasně,“ kývl jsem na souhlas a trochu se posunul.
„Jak ses vyspal?“ podívá se na něj Louis.
„Už to je lepší, víš, jak si těžko zvykám na ty posuny času,“ zamluví to Harry. Oba přikývneme na souhlas, jako že víme. I když nám je jasný, že posunem času to není.
Po necelé hodině dorazí i totálně zelený Liam, vezme si kafe a sedne si vedle Harryho. Má celkem odvahu si tam jen tak sednout, já na jeho místě bych to určitě neriskoval.
„Jen vám připomínám, že za hodinu odjíždíte na focení, tak sebou trochu pohněte.“ přijde k našemu stolu Paul, aby přerušil to šílené ticho, které mezi námi panovalo. Tohle je snad poprvé, co sedíme takhle po tichu a každý se raději věnuje svému, než aby něco řekl.
„Už půjdu radši nahoru,“ jako první se zvedne Harry a odejde pryč. Chvíli po něm i Louis, takže teď jsme tu zůstali sami s Liamem.
„Co se to děje s Harrym vůbec ho nepoznávám?“ odtrhne pohled od hrnku s kafem Liam.
„Co myslíš?“ pohrdavě na něj vyprsknu. Tak on se ještě ptá?
„Já nevím myslím, že je naštvanej na mě, ale vždyť já nic neudělal…“
„To snad nemyslíš vážně a co třeba Iz, hm? Ona je nikdo? Víš, jak si jí ublížil? Napadlo tě vůbec myslet na ostatní? Zachoval ses jako úplnej kretén…“ začal jsem na něj křičet a bylo mi úplně jedno, že na nás všichni koukaj, alespoň to byli jenom lidi od nás.
Pro jistotu jsem odešel do pokoje, protože kdybych tam byl ještě o několik minut déle musel bych mu jednu vrazit. Nechápu, jak tohle může někdo někomu udělat a už vůbec bych to nečekal od Liama.
„Harry?“ zaklepal jsem na dveře od jeho pokoje.
Ani jsem nemusel čekat nijak dlouho, protože mi během chvilky přišel otevřít s ručníkem kolem pasu a druhý měl omotaný kolem hlavy. Chtěl bych vidět, co by dělal, kdybych za dveřmi nestál já, ale nějaká fanynka.
„Co potřebuješ?“ pustil mě dovnitř a ručníkem si začal sušit vlasy.
„Jen jsem ti chtěl říct, že Iz s nikým není.“ Okamžitě přestane s činností a začne na mě zírat.
„J-jak to víš?“ Jsem věštec, jak asi?
„Volal jsem jí.“
„A c-co říkala?“ sedne si na postel a sleduje každý můj pohyb, aby mu náhodou něco neuniklo
„Nic moc… jen vás mám pozdravovat.“ Tohle jsem možná neměl říkat.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanficJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...