HARRY PO
„Přivítejte naše speciální hosty…členy světoznámé skupiny One direction. Prosím potlesk pro Louise Tomlinsona, Zayna Malika, Harryho Stylese, Nialla Horana a Liama Payna,“ uvede nás moderátor večerní show. Ihned co řekl název naší skupiny, celým studiem se rozezněl křik nedočkavých fanynek.
S klukama nadšeně přiběhneme ze zákulisí a nezapomeneme rozdávat úsměvy na všechny strany. Nejradši bych zůstal na hotelu v teplákách a koukal se na nějakou romantickou komedii, u toho jedl zmrzlinu a vzpomínal na můj vztah s Iz, jestli se tomu dá teda říkat vztah.
„Co máte na New Yorku nejraději?“ začne rozhovor moderátor.
„New York je úžasné město, pokaždé nás tady něco překvapí,“ ujme se odpovědi Liam.
„Co je pro vás největší rozdíl mezi vystupováním v Evropě a v USA.“
„Pro mě je asi největší rozdíl v tom, že nemůžeme pít, protože v USA je to povoleno až od jednadvaceti,“ zasměje se Niall. Stejně se večer opiju a je mi jedno, že mi tolik ještě nebylo.
„Teď se dostaneme k tomu, co nejspíše zajímá fanoušky po celém světě. Kdo z vás je zadaný?“ A já už doufal, že se nezeptá. Zayn s Louisem zvednou ruce.
„Takže je pravda, co se píše ve všech bulvárech o tom, že jsi zase volný Harry?“
„Ano, je to pravda,“ jen tak potichu hlesnu. Nechci tady být a už vůbec ne se o tom s někým bavit.
„Myslím, že je nejlepší čas na otázky z publika.“
„Ahoj kluci, jsem hrozně ráda, že s váma můžu mluvit a moje otázka je… Čeho si na dívce všimnete jako první a co vám řekne, že to je ta pravá?“ usměje se na nás asi patnáctiletá holka.
„Skvělá otázka, myslím, že začnem popořadě… takže Louisi?“
„Myslím, že důležitý je smysl pro humor.“
„Oči.“
"Harry?" To je už řada na mě?
„Podle mě jsou nejdůležitější oči a úsměv.“ Úplně si vybavuju Iz s tím svým bezstarostným úsměvem a něčím zvláštním co se jí odráželo v očích, když jsme spolu leželi v objetí, po tom co jsme se milovali.
„Musím souhlasit s Harrym, oči a úsměv,“ vyruší mě z přemýšlení Liam.
„Poprosím další otázku.“
„Udělal jsi pro svoji přítelkyni někdy romantickou večeři, Harry?“ To mě nemůžete vynechat…
„No nevím, jestli se to dá brát jako večeře, ale jednou jsem pro svoji přítelkyni udělal sušenkové sendwiche s marsmallow, jelikož je nikdy předtím nejedla.“ Musím se usmát nad tím, když jsem Iz podal jeden z hotových sendwichů a ona k tomu nedůvěřivě přičichla a srandovně nakrčila nos.
„Myslím, že to je romantické gesto a s touhle poslední otázkou bych se chtěl rozloučit. Nezapomeňte si nás pustit zase příští týden.“ Konečně.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...