„Připravená na dnešní prohru,“ podívá se na mě s úsměvem James, když se připravuje k prvnímu odpalu.
„Jo jasně, že jo,“ začnu se přehrabovat ve svém bagu a hledat hůl na odpal.
„Vidělas to? Málem jsem jí dal na první pokus,“ otočí se na mě James s triumfálním úsměvem.
„Jenom náhoda,“ mrknu na něj. Přičemž se snažím z hlavy vytěsnit, to s Harrym.
***
„Co se děje? Vůbec se totiž nesoustředíš,“ přeměří si mě pohledem James asi v polovině hry.
„Slib mi, že mě nebudeš soudit a nikomu to neřekneš.“ Překvapeně se na mě podívá, ale přikývne. Tak jo... nádech, výdech.
„Vyspala jsem se s Harrym,“ sklopím pohled k zemi.
„To je všechno? Je normální, že spíš se svým přítelem,“ usměje se James a šťouchne mě do ramena.
„On není můj přítel.“
„Cože? Vy jste se rozešli?“ nechápavě na mě hledí James.
„Nikdy jsme spolu ani nechodili, podepsala jsem smlouvu s jeho managementem, že budu dělat na veřejnosti jeho přítelkyni.“
„Myslel jsem si to,“ prolomí ticho James.
„Cože?“
„Něco se mi na něm od začátku nezdálo,“ usměje se na mě. Alespoň se mnou pořád mluví.
„Začala jsem chodit s Liamem, jenže se to v poslední době nějak zvrtlo a já se vyspala s Harrym.“
„Ty k Harrymu něco cítíš?“ překvapeně se na mě podívá. Místo odpovědi jenom pokrčím rameny. Já nevím, jestli k němu něco cítím. Já už poslední dobou nevím vůbec nic.
„Po obědě odjíždím do Oxfordu, abych si tam vybalil nějaké věci, tak pojeď se mnou,“ podívá se na mě s úsměvem.
„Myslím, že je zbabělost utíkat od problému. Takže se na mě nezlobíš nebo tak něco?“ Musím tady zůstat a postavit se tomu čelem. Nemůžu přece jenom tak odjet.
„Jsi moje nejlepší kamarádka a nikdy to nic nezmění. Pojď sem ať tě můžu obejmout,“ vrátí hůl do bagu a pevně mě objeme.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...