„Jamesi, jsi si jistý, že tady jsou nějaké byty? Vypadá to tu jak nějaké sklady,“ podívám se nechápavě na Jamese, který zrovna parkuje auto u jedné z budov.
„Nevěříš mi?“ koukne na mě s pobaveným výrazem. Vystoupíme z auta a jdeme přímo k jednomu z vchodů dovnitř.
„Wow,“ jediné co mě napadne, když vejdu dovnitř do bytu.
„Já ti to říkal,“ usměje se na mě James.
Celý byt je hrozně prostorný a otevřený. Myslím, že úplně nejlepší je kuchyň spojená s obývákem, kde je jedna cihlová stěna.
„Možná se budou muset vymalovat pokoje a dokoupit nějaké vybavení.“ Postupně projdeme celý byt a ihned si zabereme pokoje.
„Myslím, že jsem se zamilovala do tohohle bytu. Je vážně úžasný. Tradiční a zároveň moderní,“ praštím sebou na postel v mém pokoji.
„Co si takhle zajít někam na jídlo,“ navrhne po chvíli James.
„A co takhle si jídlo objednat a sníst si ho tady?“
„Takže pizza,“ rozhodne po chvíli James.
Do dvaceti minut dorazila pizza. Přesně v čas začínala jsem mít pořádný hlad. Oba jsme si sedli do obýváku na zem a přes nás položili krabice s pizzou.
„Iz?“ zamává mi rukou před obličejem James.
„Jo? Promiň, říkal jsi něco.“
„Děje se něco?“
„Ne proč.“
„No já, že už pět minut žvýkáš jeden kousek pizzy.“ uchechtne se James.
„Jen jsem nad něčím přemýšlela,“ přiznám po chvíli. Vlastně celou dobu přemýšlím nad Liamem. Když jsem mu volala, tak jsem tam slyšela nějaký ženský hlas, co když to nebyla jeho máma, ale nějaká holka… Třeba Sophie.
***
„Liame?“ vejdu k němu do pokoje.
„Tak jaký je ten byt,“ otočí se na mě s úsměvem.
„Naprosto úžasný, už se těším, až ti ho někdy ukážu,“ s úsměvem skočím k němu na postel. Takže on si nepamatuje, to co mi včera řekl. Mám se ho na to zeptat nebo radši ne?
„Nad čím přemýšlíš?“ políbí mě do vlasů a přitáhne si mě k sobě ještě blíž.
„To je jedno,“ políbím ho na tvář.
„Nebude ti vadit, když půjdu s pár kámošema ven?“
„Já myslela, že bychom si mohli pustit nějaký film nebo tak,“ smutně se na něj otočím.
„Tak třeba jindy. Možná přespím u Andyho,“ naposledy mě políbí na tvář a opustí svůj pokoj a hned na to i dům.
„Nialle?“ zaklepu na dveře jeho pokoje.
„Pojd dovnitř,“ otevře mi Niall s úsměvem. „Děje se něco?“
„To Liam… Dělám něco špatně?“ vzlyknu a jednou rukou si otřu pár slaných kapek na mé tváři.
„No tak, to bude dobrý,“ řekne klidně a pevně mě obejme.
„Co když mě už nemiluje?“ zamumlám mu do krku.
„Víš ty co, pustíme si spolu nějaký film, hm?“
Přikývnu na souhlas, alespoň přijdu na jiné myšlenky. Pustili jsme si nějaké komedie, u kterých jsme se celou dobu smáli a hlavně snědli celé balení zmrzliny s harribo medvídky.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...