Part 18

431 29 0
                                    

„Tohle mějte na krku, aby vás mohli všude pustit,“ dostali jsme instrukce od jednoho z organizátorů festivalu. Dali jsme si tedy na krk visačky potvrzující vstup do VIP části a vydali se směr ubytování. 

„A já už se bál, že budu muset stavět stan,“ oddechl si James, když jsme došli k jednomu z luxusně vybavených stanů.

„To bych vám přece neudělala,“ zasmála se Anna.

„Měli bychom se vyfotit,“ navrhne James. Anna teda vytáhne svůj nejnovější model Iphonu a pořídí fotku, kterou okamžitě vyvěsí na instagram a twitter.

Jen tak se procházíme po areálu, kam pomalu, ale jistě začínají přijíždět další účastníci festivalu. Nakonec zakotvíme v jednom z barů ve VIP části.

„Ann, proč nás támhle ti dva pořád sledujou?“ všimnu si dvou kluků, co za náma celou dobu chodili.

„Jo, to je George a Joe, naše ochranka,“ otočí se Anna směrem, kde seděj.

„Naše?“ zakucká se James.

„Bez nich bychom nikam nesměli. A aby bylo jasno, já mám Joa a vy dva George,“ přidělí nám Anna ochranku.

„My dva? Já myslela, že budem pohromadě,“ nechápu tentokrát já.

„Děláte si srandu? Kvůli vám dvěma bych si nikoho nenašla, vždyť se na sebe podívejte, vypadáte jak zamilovaný štěňata.“

„Já ochranku nepotřebuju, takže je celej tvůj Iz,“ usměje se na mě James.

„Super, jsi vážně gentleman Jamesi, když mě teda omluvíte, jdu se převléknout. Snad se pak ještě potkáme,“ zvednu se ze židle a do ruky si vezmu kelímek s nedopitým nápojem.

„Pozdravuj Harryho,“ mrkne na mě Anna, ještě než odejdu. Proč si myslí, že pokaždý co jdu pryč musím volat zrovna jemu.

Vydám se směrem do našeho stanu a v patách mám George. Z kufru vytáhnu modrou košili kousek nad kolena, tenký pásek hnědé barvy a ještě bíle conversky nad kotníky. Když jsem se oblékla, vzala jsem do ruky mobil, abych zkontrolovala, jestli mi někdo nevolal. Jedna nová zpráva. Nejdřív zavolám Willovi a až potom se podívám, kdo mi píše.

*

„Jak ses vyspala? L“

„Spala jsem na zemi, tak jak myslíš? A teď jsem na festivalu, takže se taky moc nevyspím. I“

„Viděl jsem fotku. Nevěděl jsem, že jsi takový pařmen. L “

„Jo jasně. I“

*

Vezmu si ještě sluneční brýle a můžu zase vyrazit ven. Jdu k jednomu z hlavních podií, kde momentálně zpívá pro mě neznámá francouzské zpěvačka, ale po ní by měl vystupovat Olly Murs. Sednu si na zem a zaposlouchám se do tonu pomalé francouzské písně.

„Můžeš si prosím sednout?“ otočím se na George, který mě celou dobu sleduje.

„Mám na vás dávat pozor, slečno Berry.“

„Fajn, tak si sedni vedle mě, protože mě dost znervózňuje, když stojíš za mnou,“ s povzdechem si sedne kousek ode mě.

„Říkej mi prosím Iz,“ přikývne na souhlas. „Jak ses k téhle práci vůbec dostal?“ obrátím se na něj s úsměvem.

„Vlastně úplně náhodou, pan Gerard mi řekl, že potřebuje někoho, kdo pojede s jeho dcerou a jejími přáteli na festival jako doprovod.“

„Kolik ti je? Já bych řekla, že kolem 25.“

„Bude mi 23,“ řekne s úsměvem.

„Těsně,“ taky se na něj usměju.

„Jsi první člověk, co mi typuje víc.“ Je vidět, že už se trochu uvolnil, protože se směje.

*

„Tak se tam možná potkáš se Zaynem. L“

*

„Přítel?“ zeptá se zvědavě George.

„Cože? Jak si na to přišel?“ podívám se na něj nechápavě.

„Máš takovej ten zamilovanej úsměv,“ objasní mi svoji dedukci.

„Nezajdem na něco k pití?“ zeptám se asi po hodině poslouchání hudby.

„Jo klidně,“ přikývne a pomůže mi vstát.

„Můžu mít dotaz?“ Zase přikývne

„Kde vlastně budeš spát?“ moje otázka ho celkem pobavila.

„Ve stanu s Joem, ale jestli mi nabízíš jiný místo, tak přijímám,“ řekne se smíchem.

„Hej,“ praštim ho do ramene.

„Co si dáš?“ rychle projdu nabídku baru.

„Hmm… asi mojito.“ George mi podává jeden kelímek a druhý si bere.

„Myslím, že Joe, bude smutnej, až mu řeknu, že se stěhuju do jinýho stanu,“ podívá se na mě naprosto vážným výrazem.

„Oh sklapni,“ začneme se oba smát.

„Iz?“ otočím se za hlasem.

„Zayne… Ahoj,“ obejmu se s ním.

„Tohle je Perrie moje přítelkyně,“ ukáže na blondýnku vedle sebe. „Iz je Harryho přítelkyně,“ představí mě Perrie.

„Ahoj,“ obejme mě stejně jako před chvílí Zayn.

„Málem bych zapomněla tohle je George můj … kamarád,“ představím jim oběma George.

*

„Za deset minut v restauraci. A“

*

„Už budem muset jít. Zatím ahoj,“ rozloučíme se a rychle odcházíme.

ZAYN PO

„Oh sklapni.“ Ten hlas odněkud znám.

„Iz?“ oslovím dívku kousek ode mě.

„Zayne … Ahoj,“ obejmu ji na přivítanou.

„Tohle je Perrie moje přítelkyně. Iz je Harryho přítelkyně.“ Perrie ji obejme stejně jako před chvílí já.

„Málem bych zapomněla, tohle je George můj… kamarád,“ otočí se k němu a za ruku ho přitáhne k nám.

„Už budem muset jít. Zatím ahoj.“ Během chvíle jsou oba pryč.

„Proč jsi mi neřekl, že má Harry přítelkyni,“ vražedně se na mě podívá Perrie.

„Zapomněl jsem,“ pokrčím rameny a věnuju jí jeden ze svých úsměvů.

„Konečně se Harry probral, musím uznat, že je to vážné kočka.“ Nad její poznámkou se musím usmát.

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat