Untitled Part 53

405 19 0
                                    

Počkala jsem dokud Liam neodejde a potom jsem se šla rychle osprchovat. V ručníku jsem si vrátila do pokoje a ze skříně jsem si vyndala nějaké oblečení. Jako by toho už nebylo dost, začal mi zvonit mobil. Skvěle, teď ho ještě najít v té hromadě oblečení.

„Bingo,“ vykřikla jsem nadšeně, když jsem ho konečně našla.

*

„Ahoj, Harry. Co potřebuješ?“

„Nechcete s Annou zajít na oběd.“

„Jo klidně, nevadilo by ti, kdyby to bylo někde poblíž Oxford street?“

„Ne jasně, že ne. Napíšu ti, kde se sejdem.“

„Dobře.“

*

„To byl Harry?“ nakoukne zvědavě Anna do pokoje.

„Vyděsila si mě. Jo byl a zve nás na oběd,“ polekaně jsem se na ní otočila. Jak to sakra dělá? Někdy mi přijde, že poslouchá za dveřma nebo tady má odposlech.

„Takže na oběd, jo?“ nechápavě jí na to přikývnu. Kam tím zase míří?

„Niall taky nemá žádnou přítelkyni, že ne?“ zeptá se jen tak nenápadně.

„Tak na to okamžitě zapomeň.“ Copak jsem nějaký dohazovač.

„Ale no tak, na Irech je něco hrozně sexy,“začne na mě dělat psí oči.

„Ne, nejsi jeho typ.“ Nevěřícně se na mě podívala s otevřenou pusou.

„Ty jedna malá mrcho,“ vezme si do ruky polštář a hodí ho po mě. Jen tak tak se mu vyhnu a začnu se smát.

*

„Champagne and Caviar Bar Selfridge's v 1?“

*

„Harry mi napsal, kde se sejdem,“ podívám se unaveně na Annu, která se přehrabovala ve stojanech s oblečením. Ještě, že dneska večer odjíždí. Musím sehnat někoho, kdo nás odveze.

„Bude na nás čekat ve Selfridge's.“ Přikývne na souhlas a dál se přehrabuje v oblečení. Jako by toho už neměla dost.

Chvíli před jednou hodinou dorazíme do restaurace, Harry už tam netrpělivě sedí a každou chvíli se kolem sebe rozhlédne.

„Podivej jak je roztomilej, takový osamělý štěňátko,“ zašeptá Anna mým směrem.

„Přestaň, je zadanej,“ vítězně se na ní usměju a dám tak jasně najevo, že jestli na něj něco zkusí tak to nedopadne dobře.

„Ahoj, vypadáš úžasně,“ zvedne se Harry od stolu a jde mě obejmout. Nezapomene mě přitom políbit na tvář.

„Ale prosím tě, vypadám hrozně,“ projde kolem nás Anna a sedne si ke stolu. Někdy je vážně nesnesitelná.

„Myslel jsem si, že když jdete nakupovat tak, že sem přijdete zavalený taškama,“ uchechtne se Harry a vysune mi židli. Gentleman.

„Vlastně jsme je nechaly odvézt domů,“ vysvětlí mu Anna s úsměvem.

„Už budem muset jít, abych si stihla všechno zabalit,“ podívá se Anna na hodinky.

„Ty odjíždíš?“ zeptá se zvědavě Harry.

„Jo asi za pět hodin.“

„Odvezu vás na letiště, jestli chcete?“ nabídne nám Harry.

„To by bylo skvělé,“ nadšeně vykřikne Anna. Měla by se trochu klidnit. Kdyby mě Harry sem tam nepolíbil nebo se na mě neotočil tak si připadám jako vzduch.

***

„Dáš si něco k pití?“ zeptám se Harryho, když dojdeme do obýváku, zatímco Anna vystartovala nahoru do pokoje, aby si mohla sbalit.

„Možná jen colu.“ Přikývnu na souhlas a jdu do kuchyně pro skleničky a dvě plechovky coly.

„Tohle jsou tvoji rodiče?“ podívá se na mě Harry od krbové římsy, na které je hromada rámečků s fotkami.

„Tvoje mamka je vážně pěkná. Máš její oči.“Jo jasně, kdybys věděl.

„Mám sbaleno,“ zakřičí Anna ze shora.

„Půjdu jí pomoct s tím kufrem,“ navrhne mi Harry a rychle vyběhne po schodech nahoru.

„Dáš mi ho prosím rovnou do auta,“ slyším, jak se Anna baví s Harrym. Chudák, si z něj udělala osobního sluhu.

Vezmu si tašku přes rameno a vydám se za nimi k autu.

***

„Bude se mi po vás hrozně stýskat,“ začne popotahovat Anna a silně mě obejme.

„Zase za tebou přijedem,“ objetí jí opětuju. I když je to s ní někdy k nevydržení, tak mi bude taky chybět.

„Slibuješ?“ trochu se s úsměvem odtáhne.

„Nemůžu dýchat.“ Ona má vážně vražedný stisk.

Počkáme s Harrym, dokud nenastoupí do letadla a potom se vydáme zpátky do auta.

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat