HARRY PO
„Ahoj, jen jsem ti přišel říct, že Niall už odešel,“ vejdu do pokoje pro hosty, kde Iz sedí na posteli s Niallovým notebookem.
„Jo dobře,“ odvrátí pohled od obrazovky a věnuje mi lehký úsměv.
„Na co se jdeš koukat?“ zvědavě se podívám na notebook.
„Ještě nevím, asi nějakou komedii. Chceš se přidat?“ Že se vůbec ptáš. I když bych byl raději pro nějaký horor, abych měl záminku jí obejmout a třeba tady i přespat, aby se nebála.
„Jo klidně. Dojdu pro něco k jídlu, nějaké speciální přání?“ Jenom zakroutí hlavou a dál se věnuje vybírání filmu. Jen co zmizím na chodbě mám sto chutí začít skákat radostí, musím se dole uklidnit.
„Může být Ledové království?“ podívá se na mě, když vejdu do pokoje s pytlíkem gumových medvídků. Taky jsem toho mohl vzít víc, ale co už tak se podělíme o jeden.
„Jo klidně,“ přisednu si vedle ní na postel a pomůžu jí s nastavením notebooku, tak abychom na něj viděli oba.
U filmu se oba skvěle bavíme, alespoň, že doma jsme sami dva, jelikož se můžem klidně smát a nebrat ohledy na ostatní. Když začnou běžet závěrečné titulky, zaklapnu notebook a odložím ho na noční stolek.
"Teď nebo nikdy." Otočím se zpátky k Iz a rychle spojím naše rty. Neodtáhla se. Trochu jsem do ní zatlačil a tím ji donutil lehnout si zády do polštářů.
„H-harry, tohle…“ nenechám jí to domluvit a zase spojím naše rty.
„Miluju tě, Iz,“ zašeptám jí do rtů, když se o kousek odtáhnu, ale jenom na malý okamžik a potom ji zase políbím.
Po chvíli začne nesměle spolupracovat, musím se do polibku pousmát. Tohle je totiž přesně to o čem jsem už tolikrát snil. Pomalu sjedu rukou po linii jejích boků až k lemu trička na spaní. Trochu za něj zatahám a ruku položím na její odhalený bok, kde lehkým dotykem vytvářím malá kolečka. Když už mě to přestane bavit, přetáhnu jí tričko přes hlavu a tak odhalím část jejího nádherného těla. Prsty jí lehce přejedu po linii jizvy, kterou má na břichu a ihned jí tam políbím.
Podívám se jí do očí, ve kterých vidím nevyřčenou otázku. Němě přikývnu a ona mi tak přetáhne tričko přes hlavu. Ukazováčkem začne fascinovaně obkreslovat tetování dvou ptáčků, které mám na hrudi. Když obtáhne poslední linii, znovu se k ní nakloním a spojím naše rty v jemném polibku, do kterého se postupně vkrádá čím dál tím víc vášně. Cítím její ruce, jak putují po mém hrudníku přes tetování motýla, až k lemu boxerek. Nijak se nehýbu, nechám veškerou iniciativu na ní. Nikdy bych totiž neudělal něco, co by sama nechtěla.
Ruce tam nechá položené a podívá se mi do očí. Z jejího pohledu se dá vyčíst spousta pocitů od strachu až po touhu, proto mě trochu překvapuje, když mi boxerky stáhne z těla. Trochu se usměju a políbím na nos, odkud pokračuju, přes rty a klíční kost až k lemu kraťasů na spaní. Stáhnu z ní tenhle poslední kousek oblečení a konečně si jí můžu celou prohlédnout.
„Jsi nádherná,“ zašeptám jí do rtů a spojím naše těla v jedno.
*****
Ležím na zádech s přikrývkou, která zakrývá pouze mé boky, zatímco si Iz nejistě položila hlavu na moji hruď, jednu ruku si dám pod hlavu a druhou si jí k sobě přitáhnu ještě o něco blíž, až se naše těla navzájem dotýkají. Mezitím, co já se snažím popadnout dech, sleduju Iz, jak přejíždí prsty po mém tetování motýla a lehce obkresluje jeho jednotlivé linie. Když to dokončí, zvedne ke mně svůj pohled a trochu se usměje. Naposledy ji políbím na čelo a s naprosto úžasným pocitem, který ovládá celé mé tělo spokojeně zavřu oči.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...