Untitled Part 31

358 25 0
                                    

HARRY PO

Byl jsem zrovna v jedné kavárně, když jsem se potkal s Jamesem. Mluvil něco o tom jestli mi Iz řekla o tý akci, co se koná o víkendu. Absolutně jsem netušil o čem mluví, ale nakonec jsem odsouhlasil, že půjdu.

*

„Harolde Edwarde Stylesi, jak si představuješ mi neříct o tom, že máš přítelkyni,“ začne na mě do mobilu křičet mamka.

„Já jsem měl v plánu ti to říct,“ rychle se začnu obhajovat.

„Co kdyby jste přijeli na víkend?“

„No víš… teď to bohužel nejde, protože máme naprosto nacpaný program.“

„Tak dobře, ale doufám, že přijedete co nejdřív. Nemůžu se dočkat až jí poznám.“

„Já vím neboj, tak zatím ahoj."

*

„Můžu?“ zaklepe na dveře Liam a hlavou nakoukne do pokoje.

„Jo jasně, co potřebuješ?“

„Promluvit si o Iz.“ Nechápavě přikývnu. Proč chce mluvit zrovna o ní?

„Já chápu to, že vy dva spolu máte dělat pár, ale jenom na veřejnosti a tak jsem se chtěl zeptat, jestli by ti nevadilo, kdybych s ní trávil čas v soukromí,“ vykoktal ze sebe Liam. Takže on s ní chce chodit?

„Ty s ní chceš chodit?“ Musím se ho pro jistotu zeptat, jestli jsem to správně pochopil.

„Nemyslím přímo chodit a určitě by to bylo jenom tady…jakože na veřejnosti by jste byli spolu, víš jak to myslím,“ začne se do toho Liam čím dál víc zamotávat.

„Jo jasně, klidně spolu buďte,“ odsouhlasím mu to s nezájmem. Jen co to dořeknu Liam nadšeně odejde z mého pokoje a zavře za sebou dveře.

„Já jsem, ale idiot…“ 

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat