Untitled Part 92

238 19 0
                                    

HARRY PO

„Co říkáte na to jít někam do klubu?“ nadhodí otázku v autě Liam.

 „Ne díky.“

 „Cože?“ všichni se na mě nechápavě otočej. Ani se jím nedivím, dřív bych to byl já, kdo by se zeptal, jestli někam nejdem, a když tak bych šel sám.

 „Není mi nějak dobře, nejspíš tím časovým posunem. Radši si půjdu lehnout.“

***

 „Harry jsi v pohodě?“ doběhne mě na chodbě hotelu Niall.

 „Jo jen jsem unavenej,“ začnu hledat kartu od pokoje.

 „To kvůli Iz?“ Trefa.

 „Možná,“ opřu se hlavou o dveře. Sakra kde je ta blbá karta.

 „Hledáš tohle?“ zamává mi před hlavou kartou od mého pokoje. „Tak proč jí nezavoláš?“

 „To ona zrušila tu smlouvu a já se to musel dozvědět od Smitha.“ Jako by mě to už nenapadlo, kdybych nebyl srab tak jsem jí zavolal minimálně stokrát. Vezmu si od něj kartu a konečně odemknu pokoj.

 „Chceš, abych tady zůstal?“ postaví se mezi dveře, ještě než je stihnu zavřít.

„Nemusíš…“

 „Takže jo,“ nenechá mě domluvit a hned se nacpe do pokoje. „Co chceš dělat?“ sedne si na gauč před televizi a začne se rozhlížet po pokoji.

 „Vlastně jsem se chtěl dívat na nějaký film a u toho se opít,“ řeknu mu svůj plán na dnešní večer.

 „Tak na to zapomeň, dám ti na výběr … buď se budem koukat na fotbal nebo si zahrajem Xbox, ale nenechám tě tady koukat na nějaký slaďárny, aby ses akorát tak litoval.“

 „Jsem hodně naivní, když si myslím, že Iz přijde na Liamovu oslavu, kterou pořádá Sophie?“ otočím se asi v půlce zápasu na Nialla, který každou chvíli něco zakřičí na obrazovku, jako by ho mohli slyšet.

 „Iz pro Liama chystala překvapení, měla úplně všechno zařízený a pak přišel Liam se Sophií s tím, že mu udělá narozeninovou oslavu zrovna stejný víkend, jako to zařídila Iz.“

 „To jsem nevěděl,“ odpovím po chvíli, co jsem si to musel zpracovat.

 "Tak ne asi, mělo to být překvapení a víš jak to je … Iz se prostě bála, že se někdo prořekne.“ Jak toho může vědět víc než já?

 Z přemýšlení mě vytrhne zvuk mobilu. No super co ten zase chce…

*

„Ahoj Matte,“ přijmu hovor.

 „Jsem slyšel, že jste se s Iz rozešli.“

 „Jestli voláš kvůli tomuhle tak čau,“ dám si mobil od ucha s tím, že ho vypnu.

 „Ne počkééééj,“ zakřičí do mobilu, podle mě má už něco vypito.

 „Tak co chceš?“

 „Já jen, že Iz ten váš rozchod asi moc netrápí,“ začne se přiopile smát.

„Cože?“

 „Myslím, že si za tebe už našla náhradu.“

 „Jak tohle vůbec víš?“

 „Protože jsem spolubydlící přes chodbu… sorry kámo už budu muset jít nějaká kočka mě úplně svlíká pohledem.“

*

 Takže Iz zrušila tu smlouvu, protože si našla někoho jinýho…

 „Kdo to byl?“

„Můj opilej a dokonalej bratranec co studuje na Oxfordu a bydlí naproti Iz, což uznal za důležitý mi zavolat.“ Idiot jeden, i když je to moje rodina, někdy mám vážně chuť mu jednu natáhnout.

 „To ale není všechno, že ne?“ ztiší televizi a zvědavě se na mě otočí.

 „Prej už má za mě náhradu… Myslím, že už toho mám dneska dost, takže si půjdu lehnout.“

 Niall naštěstí pochopil, kam tím mířím a odešel z mého pokoje. Hned jak se za ním zavřely dveře, tak jsem sebou praštil na postel a hlavu zabořil do polštáře.

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat