Untitled Part 62

240 19 0
                                    

HARRY PO

Ráno jsem se vzbudil jako první. Rozlepil jsem oči a podíval se na ještě spící Iz, která mi ležela schoulená v náručí. Nad tím jsem se musel pousmát. Hlavně, že jsme večer rolovali ty deky, abychom postel rozdělili na dvě části.

Opatrně, abych ji neprobudil jsem ji začal hladit ve vlasech a namotával si prameny jejích kaštanových vlasů na prsty.

„Teď nebo nikdy,“ problesklo mi hlavou. Lehce jsem se posunul a nahnul k jejímu krku. Naposledy jsem zkontroloval, jestli spí a spoje rty jsem lehce přitiskl kousek pod její ucho. Pod dotykem mých rtů se lehce ošila a naskočila jí husí kůže. Nad její reakcí jsem se musel pousmát, našel jsem její citlivé místo. Schválně jestli o něm ví i Liam. Odtáhl jsem se zpátky do mé původní polohy a začal ji lehkými dotyky kreslit na záda různě zamotané obrazce. Znovu jsem se o kousek naklonil a naše rty od sebe dělilo jen několik málo milimetrů...

„Jdete na snídani?“ přijde do pokoje Gemma. Rychle jsem se na ní otočil s vyděšeným výrazem ve tváři. To ji neučili klepat?

„Za chvíli přijdem.“ Přikývne na souhlas a při odchodu nepatrně bouchne dveřma. No to si snad dělá srandu, jestli ji teď probudí tak jsem jedináček, protože Gemmu asi zabiju.

Zase jsem si vzpomněl na včerejší rozhovor s mamkou. Nikdy bych neřekl, že je Iz adoptovaná. Prostě mě to dostalo. Co když se prořeknu a ona mě bude nenávidět za to, že to vím.

Rukou jsem sjel až na její bok, čímž se trochu zavrtěla a začala se pomalu probouzet. Rychle jsem se přetočil na opačnou stranu a dělal, že spím. Nepotřebuju, aby se něco dozvěděla. Hlavně ne teď, když je šťastná s Liamem. Vymotala se z peřiny a potichu odešla do koupelny. Jakmile se za ní zavřou dveře, vylezu z postele a ve skříni najdu nějaké tepláky na doma.

„Promiň, nevěděla jsem, že se převlékáš,“ vyjde Iz z koupelny a okamžitě si rukou zakryje oči.

„Dobrý už můžeš,“ vezmu si na sebe volnější tričko. „Byla tady Gemma, aby nám řekla, že máme jít na snídani.“

„Asi bych se měla převléknout,“ podívá se na svoje oblečení na spaní, které se skládá z kalhot od pyžama s kostkovaným vzorem a šedého tílka.

„Je to jenom snídaně,“ zakroutím hlavou s úsměvem. A navíc to pyžamo ti sluší víc než cokoliv jinýho. Chytnu ji za ruky a táhnu po schodech dolů do jídelny.

„Tak tady jste, už jsem pro vás chtěla jít,“ podívá se na nás s úsměvem mamka, když donesla poslední talíře na stůl.

„Dobré ráno.“ Nechápu, proč se ještě pořád stydí, ale musím uznat, že je hrozně roztomilá.

„Dáš si čaj nebo kafe?“ ukážu na konvice na stole.

„Čaj prosím,“ nesměle se na mě usměje a na talíř si nabere dva lívance.

„Máte na dnešek něco v plánu?“ zvědavě se na nás podívá Gemma.

„No myslel jsem, že bych Iz ukázal Holmes Chapel.“ Aspoň pozná Harryho před x-faktorem.

„Nebude vadit, když už půjdu do pokoje?“ podívá se na mě Iz s úsměvem. Určitě jde zavolat Liamovi, aby se nestrachoval.

„Ne, jasně, že ne,“ políbím ji na tvář a věnuju ji jeden ze svých zamilovaných pohledů. Je celkem ironie jak jsem se k tomu musel předtím nutit a teď bych pro to udělal cokoli.

„Můžeš mi sakra vysvětlit, kde si k ní přišel?“ okamžitě se na mě otočí Gemma, když Iz odejde do pokoje.

„Cože?“ nechápavě se na ní otočím. Co tím sakra myslí.

„Ona je úžasná, nechápu, proč si nás neseznámil dřív. Doufám, že jsi na ní hodnej?“

„Neměla by ses mě spíš ptát, jestli je ona hodná na mě?“

„Ne, protože ty by sis to zasloužil.“ Tohle, že je moje vlastní sestra?

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat