„Co tak brzo?“ zvedne Will hlavu od rozečtených novin.
„V osm mě má vyzvednout Harry, půjdeme totiž na golf.“
„Dobře, ale dávej na sebe pozor.“
Po snídani jdu nahoru do pokoje se převléknout do věcí na golf. Vybrala jsem jedno z polo triček s dlouhými rukávy, černou sportovní sukni a kšiltovku. Jednoduché, ale efektivní. Vlasy stáhnu do culíku, když v tom se ozve zvonek. Rychle seběhnu po schodech dolů, přímo k vchodovým dveřím.
„Ahoj, už jdu,“ zabouchnu za sebou dveře a Harry mi věnuje malý polibek na rty.
„Awww,“ ozve se z auta.
„Ahoj kluci,“ pozdravím je, když nastoupím do auta.
„Hrála jsi už někdy golf?“ otočí se na mě Liam z předního sedadla.
„No… vlastně jsem několikrát hrála minigolf, ale tohle bude podobné, ne? Teda akorát ve větším.“ Všichni se na mě nechápavě otočí. Řekla jsem něco špatně?
Na golfovém hřišti dostaneme každý svůj bag se sadou holí, několik míčků a Harry ještě klíčky od golfového vozíku, s kterým dojdeme na první odpal.
„Dáma má přednost,“ kývne na mě Niall.
Vytáhnu z tašky hůl určenou na odpal, zapíchnu do země týčko a položím na něj sytě růžový míček. Teď si připadám trochi jako Sharpey z High school musical, ta měla taky růžový míčky, jediný co mi na tom chybý jsou mé iniciály, ale co už...
Tak jo nádech, výdech. Zaujmu postoj, trochu se pokrčím v kolenách. Napřáhnu se a … míček odletí někam do lesa úplně mimo hřiště.
„Pěkný odpal,“ slyším za sebou dobře pobavený kluky.
Raději udělám místo Harrymu, který předvede bezchybný odpal a stejně tak i Liam s Niallem.
Na řadě je druhý odpal, takže zase zaujmu místo na odpal. Napřáhnu se, ale místo toho abych míček odpálila, uhodím holí těsně za něj. Kluci za mnou jsou úplně mrtvý smíchy.
„Ha ha strašně vtipný,“ otočím se na ně.
HARRY PO
Bože ta je úplně levá, udělal jsem dobře, že jsem ji vzal sebou, alespoň se trochu pobavím. Utřu si slzy od smíchu. „No tak, třeba jen potřebuješ motivaci.“ Zdá se, že jsem ji zaujal. „Co se takhle o něco vsadit?“ Prosím jen řekni ano.
„Poslouchám.“ A mám ji přesně tam kde chci.
„Když vyhraju zrušíš smlouvu a my se rozejdeme. A když vyhraješ ty…“
„Tak se, pro dnešek přestaneš chovat jako arogantní a sebestředný kretén.“ Jen se nad tím ušklíbnu.
„Platí,“ podám jí ruku, kterou přijme a Niall nám to rozsekne.
„Mám jen jednu podmínku.“ Kývnu na znamení, že poslouchám.
„Bude se to počítat až od tohohle odpalu.“
„Klidně.“ Stejně ti to nepomůže. Už teď jsem si představoval, jak vyhraju a budu zase volnej.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...