Harry přijel na minutu přesně. Což je vážně pokrok. Rychle vystoupil z auta a šel ke dveřím. Zazvonil na zvonek a to už se Will chystal jít otevřít.
„Zapomeň,“ zašeptám na něj a raději ho pošlu do obýváku. Naposledy se podívám do zrcadla a otevřu dveře.
„Ahoj Harry,“ slušně ho pozdravím.
„Páni, vypadáš úžasně,“ věnuje mi jeden polibek a ruku v ruce jdeme k autu.
Do restaurace dorazíme chvíli před šestou. Vejdeme dovnitř a u jednoho ze stolů hned uvidím Jamese, který si nás okamžitě všimne a lehce zamává.
„Tohle je Michell, moje přítelkyně,“ představí nám James svoji přítelkyni, „a tohle je Iz, moje kamarádka a její přítel Harry,“ přestaví i nás.
„Jak jste se s Iz seznámili?“ zaptá se James po chvíli ticha, které panovalo u stolu. Sakra.
„Poznali jsme se na jedné akci, kterou pořádal Trekstock,“ ozval se Harry, že by nakonec ty papíry četl.
„James mi říkal, že jste spolu hráli ve školní verzi Les miserables,“ řekne Michell, když stojíme před divadlem.
„Jo to je pravda, hrála jsem Eponinu a James hrál Maria. Je to jeden z mých oblíbených muzikálů,“ přikývnu s úsměvem. Musím uznat, že Michell je vážně fajn.
„Viděla jsem záznam vašeho představení,“ usměje se Mitchell.
„Vážně?“ podívám se Jamese takovým tím pohledem to si spolu ještě vyřídíme.
*******
„Omlouvám se,“ prolomím ticho v autě.
„Za co?“ nadzvedne nechápavě obočí Harry.
„Za Jamese, musel ti připadat jako naprostý snob, který je v pořadí třicátý následník trůnu, ale když ho znáš delší dobu, tak to je mnohem lepší.“ No možná to není lepší, jen si na to už zvykneš.
„Nechceš jít zítra na golf?“ naprosto ignoruje to o čem jsem mluvila předtím. „Zítra tě vyzvednu v osm,“ otevře mi dveře a pomůže z auta. Gentleman. Přivine si mě k sobě a něžně políbí.
„Dobrou noc,“ zašeptá mi do ucha.
„Dobrou,“ naposledy se políbíme a pak se každý vydáme svou cestou.
„Viděla jsem tě,“ křiknu na Willa, jakmile zabouchnu vchodové dveře.
„Jak bylo na rande?“ zeptá se zvědavě.
„Upřímně? Kdybych tam nebyla s ním, tak to nejlepší rande vůbec.“ Jdu si dát nahoru pořádně dlouhou sprchu.
HARRY PO
Jediný na co teď myslím, je jak přijdu domů a půjdu si lehnout. Ta šíleně snobská konverzace mě málem unudila k smrti.
„Nechceš jít zítra na golf?“ jen tak prohodím. „Vyzvednu tě v osm,“ jelikož neslyším projev nesouhlasu, beru to jako ano. Super, zase celej den strávenej s touhle blbkou.
Otevřu jí dveře u auta a pomůžu vystoupit. Začnu ji líbat. Doufám, že to alespoň někdo fotí. Rozloučím se s ní a rychle nastoupím do auta, abych byl doma co nejdříve.
„Co tak brzo, nebyl dezert?“ rejpne si do mě Zayn jakmile přijdu do obýváku.
„Bylo to strašný,“ praštim sebou na gauč vedle Liama.
„Proč?“ přijde Niall z kuchyně s pytlíkem brambůrek.
„Připadal jsem si tam jako idiot. Víš, jak s náma byl ten její kámoš se svojí přítelkyní. Tak to je v pořadí třicátý následník trůnu a bla bla. Samý nudný řeči. Může mi někdo vysvětlit, co znamená pravidlo dvaceti minut?“
„To je z etikety a znamená to přijít raději o dvacet minut dřív než o minutu pozdě,“ vysvětlí Liam
„Díky Liame, za lekci slušnýho chování,“ protočím na něj oči.
„Platí zítra ten golf?“ začne prskat brambůrky Niall.
„Jo a půjde s náma i ona,“ řeknu naprosto unaveně.
„Píše se v těch papírech něco o nějakých školních představeních?“ otočím se na Liama.
„Myslím, že ne. Proč?“
„Protože se o tom dneska bavili a já o tom vůbec nic nevěděl,“ pokrčil jsem s nezájmem rameny.
„Podíváme se na to? Já jsem taky hrál ve školních představeních,“ přiřítí se do obýváku Louis.
„Ne díky, nemusím vidět všechno.“
„Ty se klidně nedívej, ale mě by to třeba zajímalo,“ řekne Louis a všichni mu to odsouhlasí.
„Dělejte si, co chcete.“ Zvednu se z gauče a jdu nahoru do pokoje.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...