Untitled Part 76

235 19 0
                                    

HARRY PO

„Koukej to vyklopit, Horane,“ přijdu k Niallovi do pokoje. A ihned za sebou zavřu dveře, nejraději bych je zamkl a pustil ho odtud až by mi řekl všechno, co ví.

„Nevím, o čem mluvíš?“ podívá se na mě vyděšeně Niall. Takže on bude hrát blbého, ale na to mu jen tak neskočím, protože poslední dobou je to právě on s kým si Iz rozumí nejvíc. Možná bych měl na Nialla začít žárlit.

„Něco se děje s Iz a ty určitě víš co,“ sednu si k němu na postel.

„Jde o Liama.“ To jsi mi toho teda řekl. Jestli ji nějak ublížil tak si to s ním půjdu rovnou vyřídit.

„A?“

„Liam Iz podvádí.“ Myslím, že jsem se nejspíš přeslechl...

„Cože?“ 

„Teda nevím to jistě, ale to co mi říkala Iz a když jsem potom viděl Liama s tou holkou tak mi to docvaklo a myslím, že Iz taky,“ rychle ze sebe vyklopí všechny informace. Asi má ze mě strach.

„Sophie?“ Niall jenom přikývne na souhlas.

„Ale jak…“ Tohle by přece Liam, kterého znám nikdy neudělal.

„Když byla Iz s Liamem tak jí řekl, miluju tě Sophie a pak najednou bum a náhodou se objeví jeho kamarádka Sophie. Náhoda? Nemyslím si.“ Celou dobu na něj zírám s otevřenou pusou a snažím se to nějak zpracovat. Čekal jsem všechno, ale tímhle mě teda vážně dostal.

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat