„Pojď se mnou, mám nápad,“ vyskočí na nohy Harry a natáhne ke mně ruce, aby mi pomohl vstát.
„Kam jdeme?“ nechápavě se na něj podívám, ale dál ho následuju.
Po chvíli dojdeme k nějaké velké kaluži, která je plná bláta. Co tady chce dělat? Zvědavě se na něj otočím, když se shýbne a do ruky nabere trochu té hnědé hmoty. Zákeřně se usměje a ruku mi obtiskne na čistě bílé tričko.
„Zbláznil ses Stylesi? Tohle je originál Ralph Lauren,“ začnu na něj křičet. Byl tak v šoku, že si ani nevšiml, že tentokrát jsem nabrala bahno já. „Ha, naletěl,“ plnou ruku s bahnem mu plácnu do vlasů. Myslím, že si zasloužím Oskara za nejlepší ženský herecký výkon.
„Tak to jsi neměla,“ utřel si bahno, které mu steklo do obličeje, a vlasy přehodil dozadu.
Teď je určitě nejlepší čas na to utéct. Okamžitě se dám do běhu, co nejdál od něj a kaluže s blátem. Proč musí mít tak dlouhý nohy. Během chvíle mě doběhl a popadl do náruče.
„Máme spolu nevyřízený účty,“ usměje se na mě a jde zase zpátky k té kaluži.
„Ne, Harry prosím,“ začnu se v jeho náručí všemožně obracet a kopat kolem sebe, jenže mi to je k ničemu.
„Vlasy za vlasy,“ postaví mě přímo doprostřed toho bahna. Za jednu ruku mě pořád přidržuje, abych mu náhodou zase neutekla. Rezignovaně vydechnu a volnou rukou si alespoň zakryju oči. Po chvíli cítím, jak mi bahno stéká po celé hlavě.
Když ho přestane bavit dávat mi bahno do vlasů, strčím do něj a díky kluzkému povrchu neudržel rovnováhu a spadl rovnou na záda. Jelikož mě stále držel za jednu ruku, stáhl mě sebou. Spadla jsem na něj, tak, že naše obličeje byly od sebe jenom několik málo centimetrů. Nikdy jsem si nevšimla, že má Harry zelené oči s nádechem do hněda. Okamžitě využil mé nepozornosti a přetočil si mě pod sebe.
***
„To si snad ze mě děláte oba srandu, podívejte se, jak vypadáte,“ křičela na nás Anne, zatímco se Gemma válela smíchy po gauči.
„Jsme spadli,“ snaží se z toho nějak vymluvit Harry. To Gemmu rozesměje ještě víc.
„Úsměv vy dva,“ namíří na nás svůj mobil a vyfotí, doufám, že to nebude nikde zveřejňovat. Nevím, jak bych to Liamovi vysvětlovala. Sakra Liam, měla jsem mu zavolat.
„Půjdem se nahoru převléknout.“ Oba sklopíme pohled k naším zabláceným teniskám.
„No to doufám a koukejte se pořádně vydrhnout. Věci potom naházejte do pračky,“ rozhodne po chvíli Anne
„Vydrhnout se můžete třeba navzájem,“ ušklíbne se Gemma.
Rychle vyběhneme nahoru do pokoje, kde se vystřídáme v koupelně. Je fajn pocit necítit ze sebe bláto. I když musím uznat, že po něm mám lesklejší vlasy.
„Přijďte potom ven, budeme v pergole,“ zakřičí na nás zezdola Anne.
„Ona bude večeře venku?“ podívám se nechápavě na Harryho.
„Vlastně budem grilovat,“ otevře dveře od pokoje a vyjde na chodbu.
„Vážně?“ naposledy jsem grilovala asi tak… to je hodně dlouho, myslím, že před deseti lety, když jsme ještě bydleli v Cheshire.
„Harry neříkej prosím nikomu, to co jsem ti řekla, když jsme byli venku,“ podívám se na něj, když jsme kousek od pergoly.
„Tady na tom talíři je maso, tady zelenina a kukuřice, takže si naberte, co kdo chcete,“ začne rozdávat Robin talíře. Mám strašný hlad a voní to vážně úžasně. Nechápu, že mi to celou dobu nechybělo. Naberu si od všeho trochu, přeci jen jsem tady na návštěvě a nechci jim všechno sníst.
„Nalil jsem ti víno,“ postaví přede mě Harry kelímek s červeným vínem. Tohle je úplně poprvé co piji víno z plastového kelímku a ne ze sklenice na stopce. Kdyby tohle viděl Will, tak mě asi přizabije.
Už bych asi neměla pít, všechno se kolem mě začíná motat. Všichni odešli asi před hodinou a tak jsme tam zůstali sami s Harrym a plnou lahví červeného. Špatná kombinace.
„Dáš si ještě trochu?“ zdá se mi to nebo on vůbec nic nepil.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...