*
„Mám naprosto úžasný drb, chceš ho říct?“ zavolám po cestě zpátky ke klukům Jamesovi.
„Ale no tak Iz na tohle nejsem.“
„Will se bude ženit,“ vykřiknu do telefonu možná až moc nahlas.
„Páni, to je…“
„Jo já vím, naprosto úžasný.“
*
Doufám, že už tam nebude ta Sophie.
„Je tu někdo?“ projdu prázdným obývákem až do kuchyně.
„Cože máš tak dobrou náladu?“ promluví na mě Niall.
„To je jedno. Je tady Liam?“ nadšeně se na něj usměju. Už se nemůžu dočkat, až mu to řeknu.
„No vlastně on odešel se Sophií.“
„Aha,“ sklopím pohled k zemi a vydám se nahoru do pokoje.
„Iz, kdyby sis chtěla promluvit…“
„Jsem unavená, půjdu si lehnout.“ Zavřu za sebou dveře od pokoje pro hosty, po kterých se následně svezu dolů. Přitáhnu si kolena ještě víc k hrudi a začnu potichu vzlykat. Proč mi tohle dělá?
***
Ze spánku mě probudí nějaká rána... „Iz spíš?“ připotácí se úplně na mol opilý Liam.
„Liame?“
„Proč jsi tady a ne u mě v posteli?“ začne se přihlouple usmívat a nějakým způsobem se dostane až k posteli.
„Jsi opilý, jdi spát.“
„Ale já nechci, chci tebe,“ vyhoupne se nade mě a ihned mě ovane jeho dech, ze kterého je cítit spousta alkoholu.
„Pust mě,“ snažím se ho odstrčit, protože začínám mít docela strach.
„Ale no tak, nebuď taková. Já vím, že mě chceš,“ začne mi šeptat přímo do krku.
„To bolí, pust mě,“ snažím se mu vytrhnout svoje zápěstí z jeho pevného sevření. Nějakým způsobem ho ze sebe odstrčím a co nejrychleji opustím pokoj.
„N-nialle?“ potichu zašeptám od dveří. Slyším jenom, jak zašustí jeho peřina a hned na to se po celém pokoji rozlije světlo z lampičky, kterou má na nočním stolku u postele.
„Stalo se něco?“ rychle vyskočí z postele, když vidí, že mi po tvářích stékají slzy.
„Liam on se op-pil...“ ke konci věty se mi zlomil hlas pod návalem vzlyku.
„Ublížil ti nějak?“ úplně zatají dech a čeká na mojí odpověď. Místo odpovědi jenom zakroutím hlavou na znamení nesouhlasu.
„M-můžu tady přespat?“ utřu si z tváří zbytek slz a podívám se na Nialla.
„Samozřejmě.“
***
Ráno se vzbudím v Niallově prázdném pokoji. Určitě už je dole.
„Ahoj kluci,“ pozdravím Nialla s Harrym, kteří sedí u stolu.
„Dáš si čaj?“ usměje se na mě Harry.
„Jo děkuju,“ sednu si vedle Nialla, zatímco se Harry vydá do kuchyně.
„Všechno v pořádku?“ podívá se na mě smutně.
„Jo, všechno je v pořádku,“ věnuju mu chabý úsměv, i když mi je jasný, že mi na to neskočil, ne potom co všechno ví.
„Tady máš ten čaj,“ položí přede mě Harry šálek s ovocným čajem.
„Jo jasně, že přijdu,“ slyším Liama, jak jde po schodech a s někým telefonuje.
„Jdu ven a nevím, kdy se vrátím zatím čau,“ zakřičí na nás od vchodových dveří, se kterými následně praští.
„Co máte na dnešek v plánu?“ začne konverzaci Harry po chvíli nesnesitelného ticha.
„Já jdu večer do baru, protože má přijet Greg, tak se můžete přidat,“ odpoví mu ihned Niall.
„A ty Iz?“
„Asi se kouknu na nějaký film a tak.“
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanficJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...