Untitled Part 47

269 22 0
                                    

„Za chvíli tady budou. Jak vypadám?“ skočí přede mě Anna a začne se všemožně předvádět. Já tu holku nechápu. Jestli se okamžitě neuklidní tak jí asi jednu vrazim.

„Můžeš se uklidnit, vypadáš dobře,“ musím nad ní protočit oči.

„Cože? Jenom dobře? Jdu na rande s Liamem Paynem nejvíc sexy chlapem na celý planetě a vypadám dobře, abych na něj zapůsobila musím vypadat skvěle.“  Její psychopatický monolog přeruší zvonění zvonku u dveří. Na chvíli se zarazí, ale jakmile jí dojde kdo stojí nejspíš za dveřmi okamžitě se tam rozeběhne.

Trochu mi připomíná Tabbyho, ten taky, když někdo zvoní, běží ke dveřím a totálně kašle na nějaký překážky, co jsou v cestě.

„Ahoj kluci,“ celá nadšená otevře dveře, div je nevylomí z pantu a opře se o futra, nejspíš aby vypadala ještě o něco víc sexy.

„Vypadáš úžasně.“ usměje se na mě Liam, jakmile se objevím za Annou. Úsměv mu opětuju a rty němě naznačím: „Děkuju.“

„Vážně? Jen jsem na sebe něco hodila, ale děkuju,“ začne se červenat Anna s doměním, že Liam mluvil na ní. Jestli něco jsem na sebe hodila znamená, to oblečení jsem vybírala několik hodin a každou chvíli jsem otravovala svoji nejlepší kamarádku, aby mi řekla jak v tom vypadám, tak v tom případě na sebe jenom něco hodila.

„Tohle je pro tebe,“ podá Liam Anně červenou růži.

„Awww to jsi nemusel. Jen jí dám do vázy a můžem jet,“ rychle odběhne Anna nejspíš do kuchyně.

„Musel, nezapomeň, že to mám u tebe,“ řekne tak aby to nikdo neslyšel Liam a pohladí mě po ruce.

„Ahoj Harry,“ stoupnu si blíž k němu a propletu naše prsty, jelikož se Anna už zase vrací s americkým úsměvem na tváři.

„Kam vlastně jedem?“ snaží se Anna konverzovat s Liamem na zadním sedadle auta. Je mi jí hrozně líto, to jak se snaží ho zaujmout, i když u něj nemá šanci. Teda určitě by měla, kdyby Liam nebyl už zadanej.

„Je to taková menší restaurace kousek od Tower bridge.“

„To zní super, určitě to bude romantický.“ Nesmím se smát. Celou cestu raději koukám z okna a pozoruji Londýnský život, nedovedu si představil, že tohle je poslední měsíc co jsem v Londýně a pak budu bydlet v Oxfordu společně s Jamesem.

Harry se po celou dobu věnoval řízení a s nikým se nebavil. Zvláštní. Během chvíle zaparkuje kousek od již zmíněné restaurace. Jakmile vystoupím z auta automaticky mě chytne za ruku a jdem za Liamem s Annou, kteří jsou o kousek před náma.

„Děje se něco?“ trochu ho zatáhnu za ruku, aby zpomalil a tím jsme se trochu oddělili od těch dvou před náma.

„Ne, jsem jen trochu nevyspalej, Niall s klukama s 5SOS oslavovali vydařenej koncert,“ věnuje mi chabej úsměv. Tak na to ti teda neskočím Stylesi.

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat