HARRY PO
„Tak jo kluci, stoupněte si sem,“ začne nás rovnat fotograf, který nás má nafotit pro obálku Fabulous.
„Dnešní plán je následující nafotíme nejdřív nějaké skupinové fotky a potom nějaké solo, jasný?“ přijde za námi manažer tohohle focení.
Všichni jsme se převlékli do přichystaného oblečení, které se skládalo z roztrhaných riflí, košilí a obyčejných bílých triček. Za normálních okolností bych z toho byl celkem nadšený, jelikož to je normální oblečení a ne nějaký upnutý obleky, ale mě se tady vůbec nechtělo být. Pořád mi vrtalo hlavou to, co řekl Niall, nejen, že s nikým není, ale dokonce mě pozdravovala. Teda neřekl přímo mě, ale určitě mě taky myslela, přeci řekla pozdravuj všechny...
„Harry, dívej se sem,“ přeruší moje přemýšlení fotograf.
Přijde to jenom mě nebo je tohle focení nějak dlouhý, jelikož mám část fotek už nafocených, lehnu si na gauč v maskérně a na chvíli zavřu oči. Hned, jak tak učiním, vidím Iz, jak se směje, když jsme opékali šmouly na ohni u ní doma. To už ani nesmím zavřít oči, abych jí neviděl?
„Harry spíš?“ slyším Zayna, jak si sedne na kousek gauče.
„Ne,“ zamumlám mu na odpověď a otevřu jedno oko, abych se na něj podíval.
„Chybí ti, že jo?“ Zdá se mi to nebo slyším v jeho hlase soucit? „Víš, jak jsme se s Perrie rozešli asi po měsíci, co jsme byli spolu?“ Přikývnu na souhlas, ale nechápu, kam tím míří.
„Odjeli jsme na turné a já si uvědomil, že jsem udělal největší chybu v životě. Možná si říkáš, proč ti to říkám, ale vím naprosto přesně, jak se teď cítíš.“ Zvednu se do sedu a konečně se na něj pořádně podívám.
„Zayne, ale ty jsi s Perrie chodil já s Iz ne.“
„Ale miluješ jí.“ Přikývnu na souhlas a trochu se usměju.
„Tak co máš za problém? Zítra ráno se vracíme do Londýna, tak jí můžeš zavolat a třeba se s tebou sejde,“ usměje se na mě Zayn.
„Asi máš pravdu.“
„Ještě bych se ti chtěl omluvit za to, jak jsem na tebe křičel v tý kuchyni tenkrát ráno… víš, jak si byl s Iz a tak,“ začne se do toho zamotávat Zayn.
„Nemusíš mi to připomínat.“
„Tak jo kluci, sbalte se a vracíme se do hotelu,“ přijde k nám Paul. No konečně, nevím, jak dlouho bych to tady ještě vydržel. Zayn má pravdu, až se vrátíme do Londýna tak jí zavolám.
Před hotelem na nás čeká asi padesát fanoušků, se všema se vyfotíme a podepíšem jim nějaké kartičky, teda až na Liama ten je na tom celkem špatně, takže šel raději do hotelu. Což se neobešlo bez toho, aby se na něj všichni vyptávali. Jak rád bych jim řekl, že jejich oblíbenec se včera v baru totálně opil...
Když jsem se dostal na pokoj, začal jsem si ihned balit věci do kufru. Možná bych jí mohl zavolat už teď. Ne raději ne, nechám to, až budu v Londýně, bude to jistější.
„Harry?“ slyším Paula za dveřmi.
„Je otevřeno,“ zakřičím mu nazpět.
„Jen jsem ti přišel říct, že za hodinu je sraz dole.“ Otočí se k odchodu.
„Jo jasně, už mám skoro sbaleno. Jo a Paule… v kolik budem v Londýně?“
„Kolem desátý.“
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanficJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...