Šla jsem do svého pokoje, nejen, že jsem byla naštvaná a připadala jsem si jako by mi někdo vrazil nůž přímo do srdce, ale byla mi i šílená zima. Ještě, než jsem odešla do koupelny vypla jsem zvonění na svém mobilu a hodila ho na svoji čerstvě povlečenou postel.
V koupelně jsem si napustila plnou vanu horké vody a přidala pár kapek šeříkové esence, která nádherně provoněla celou koupelnu. Nezapomněla jsem přilít pořádnou várku pěny do koupele. Šeřík mě dokázal vždycky nějakým způsobem uklidnit a pokaždé, když jsem ve vaně, musím kolem sebe spoustu bublinek, připadám si pak víc v bezpečí a navíc, když sametová pěna klouže po vaší pokožce, je to ta nejlepší masáž, trochu to připomíná dotyk motýlích křídel, tak lehký a zároveň pomíjivý.
Svlékla jsem ze sebe mokré oblečení a hodila ho do pračky. Konečně jsem se ponořila do horké vody a okamžitě mě pohltila hromada bublinek. Svezla jsem se ještě o něco níž, až mi z vody koukala jenom hlava.
„Musím ti něco říct,“ vtrhne do koupelny Anna. Příště se musím zamknout.
„Jsi normální?“ snažila jsem se zakrýt silnou vrstvou pěny.
„Ty toho zase naděláš, bydlela jsem s tebou na internátu a myslím, že nemáš nic, co jsem neviděla.“ Je naprosto normální se chtít s někým povídat, zrovna když je ve vaně.
„Fajn, co chceš?“ rezignovaně si povzdechnu.
„Probrat to dnešní rande.“ Zrovna teď mám chuť se utopit.
„Hm,“ zabručím něco na souhlas.
„Myslím, že Liam je gay,“ řekne naprosto vážným tonem. Tím šokem z toho, co řekla se málem utopím.
„Jak jsi na to přišla?“ nechápavě se na ni podívám, když se trochu vzpamatuji.
„Bože ty jsi tak natvrdlá, sis nevšimla, jak mě celý večer ignoroval, teda jo choval se jako, že se o mě zajímá, ale podle mě to hrál, a když jsem ho na mostě políbila tak ani nespolupracoval, připadalo mi, jako kdyby se mě snažil odstrčit. Prostě jasnej gay.“ Zírám na ní s otevřenou pusou. Takže to ona po něm vyjela.
„Nenapadlo tě třeba, že nejsi jeho typ?“
„Oh, prosím tě, kdyby byl na holky, tak už dávno jsem u něj doma v jeho pokoji a nemám na sobě oblečení. Já jsem prostě typ všech,“ protočila nad mojí poznámkou oči a nasadila pohrdavý tón. Otočila se na patě a vydala se ke dveřím.
„Kdyby něco, budu ve svém pokoji, musím se vzpamatovat z toho dnešního šoku,“ stihla ještě říct, než odešla.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanficJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...