Untitled Part 71

251 19 0
                                    

*

„Prosím.“ ozve se z reproduktoru Liamův zastřený hlas.

„Ahoj Liame, doufám, že jsem tě nevzbudila?“ musím se nad tím pousmát, určitě jsem ho vzbudila.

„N-ne jasně, že ne.“ Pohodlněji se usadím do křesla na balkonu a pořádně se zabalím do deky, přeci jen po ránu je docela chladno

„Chybíš mi, už se nemůžu dočkat, až budem zase spolu.“ Celou dobu se musím usmívat.

„Jo, to já taky. Promiň, už budu muset končit.“ Slyším nějaký ženský hlas, určitě jeho mamka.

„Dobře, milu…“ On mi to položil?

*

HARRY PO

Probudila mně Iz, když s někým mluvila na balkonu. Nechtělo se mi ještě vstávat, tak jsem si přes hlavu přehodil polštář a zase na chvíli usnul. Na podruhé jsem se vzbudil asi kolem deváté hodiny. Vyhrabal se z postele a pokusil se najít kuchyň. Jelikož jsem Iz v pokoji nenašel, bude určitě tam.

„Dobré ráno,“ pozdravil jsem Deborah, když jsem došel do kuchyně.

„Ahoj Harry, dáš si něco ke snídani?“ otočí se na mě s úsměvem.

„Možná čaj.“ Přikývne na souhlas a ze skřínky vyndá jeden hrnek a na talíř nandá několik čokoládových sušenek.

„Děkuju. Nevíte náhodou, kde je Iz?“ sednu si i s jídlem ke stolu.

„Byla tady ráno a šla s Deanem do stájí.“

„Nechcete s něčím pomoct?“ dojím poslední drobečky čokoládových sušenek z talíře a donesu ho i s hrnkem do dřezu na nádobí.

„Támhle je zástěra a můžeš dávat těsto na plech.“ Přikývnu na souhlas a kolem krku si hodím zástěru. Připadám si, jako bych byl zpátky v pekárně v Holmes Chapel.

„Můžu se na něco zeptat?“ zvednu pohled od mísy s těstem na sušenky a podívám se na Deborah, která zrovna míchá nejspíš polívku.

„Samozřejmě,“ vlídně se na mě usměje a dál se věnuje míchání.

„Řeknete mi něco o Iz?“

„Co přesně bys chtěl vědět?“ vypne sporák a otočí se ke mně čelem.

„Třeba to, co se stalo jejím rodičům?“

„Když ještě Iz bydlela tady, tak neměla moc kamarádů, vlastně se kamarádila jenom s lidmi ze školy. A když se přestěhovala do Londýna, našla si kamarádku, která nepatřila k těm snobům, jak Iz vždycky říkala svým spolužákům. Jednou Iz dostala lístky na úplně vyprodaný koncert, na váš koncert. Byla z toho naprosto nadšená a tak řekla Becky, té kamarádce, jestli nepůjde s ní. Jenže po koncertě se pohádaly, Becky jí řekla, že se s ní kamarádila jenom kvůli tomu, kdo je. A ještě jí vyčetla to, že jí nedostala do zákulisí. Iz zavolala svým rodičům, jestli by pro ni mohli dojet. Oni přijeli a na jedné křižovatce jim nedal přednost nějaký řidič kamionu, u kterého se potom zjistilo, že měl skoro dvě promile alkoholu v krvi,“ otřela si slzy do utěrky, kterou svírala v ruce.  

„Rachel, její máma umřela hned na místě a Ed, její otec zemřel při převozu do nemocnice. Iz z toho vyvázla jenom s otřesem mozku a vnitřním krvácením. Po celou dobu si vyčítala, že je to její chyba a Courtney tomu taky moc nepomáhala, dala jí k soudu, jelikož byla Iz uvedena v závěti a to se jí nelíbilo. Ale teď je s tebou a je konečně šťastná,“ povzbudivě se na mě usměje.

„Tohle jsem vůbec nevěděl.“ A já se k ní choval jako naprostý idiot, nejradši bych se pořádně profackoval.

„Co tady děláte?“ přijde do kuchyně vysmátá Iz s Deanem.

„Harry mi pomáhá se sušenkama, myslela jsem, že byste si je mohli vzít sebou do Londýna,“ usměje se na ní Deborah.

„Fuper,“ zamumlá Iz s plnou pusou sušenek. Musím se nad tím pousmát, ona je úžasná i když má plnou pusu sušenek a vypadá trochu jako sysel. Za těch několik dnů, co jsme strávili u nás doma, jsem se o ní dozvěděl mnohem víc než za celý náš vztah.

Friend or girlfriendKde žijí příběhy. Začni objevovat