LIAM PO
Ráno jsem se probudil celkem brzo. Vyhrabu se z postele a v teplákách na spaní se vydám do kuchyně. Z lednice vyndám všechno potřebný na přípravu vaflí. Zrovna když se chystám začít dělat první pár, rozezní se domem zvonek.
„Ahoj, jsem James, potkali jsme se v nemocnici a jdu vyzvednout Iz.“
„Jo jasně, pojď dovnitř sice ještě spí, ale můžeš se zatím nasnídat. Jíš vafle?“ pustím ho dovnitř a sám jdu rychle do kuchyně.
„Chceš s něčím pomoct?“ přijde za mnou do kuchyně James.
„Jestli se ti chce tak nakrájej ovoce.“ Přikývne na souhlas a ihned se pustí se do práce.
„Co to tu tak voní?“ přijde do kuchyně rozespalá Iz a hned skočí Jamesovi na záda, aby asi viděla, co dělá.
Tohle bych si taky nechal líbit. Já bych připravoval snídani a ona by za mnou přišla do kuchyně jenom v mém tričku. Zezadu mě objala a řekla, jak moc mě miluje, já bych se otočil a …
„Liame pálí se ti to,“ vytrhne mě z přemýšlení Iz, která už stojí vedle Jamese a nad něčím se smějou.
IZ PO
„Liam je celkem fajn,“ přeruší James ticho v autě.
„Jo docela jo,“ souhlasím, ale podívám se na něj kam-tím-míříš výrazem.
„Tak proč Harry?“
„Ehm … Harry je … Proč tě to vůbec zajímá?“ odpovím mu na otázku otázkou.
„Já nevím jen, že už jste spolu docela dlouho na to, aby tě třeba představil rodičům nebo tak, nemyslíš? A navíc to jak se na tebe Liam díval u snídaně.“ Zastaví auto před naším domem.
„No a co tak mě ještě nepředstavil rodičům, co když to prostě se mnou nemyslí vážně, to tě třeba nenapadlo?“ vystoupím z auta a nezapomenu praštit s dveřma. Rychle odemknu a běžím do svého pokoje, kde sebou praštím na postel.
„Promiň já jsem to tak nemyslel,“ lehne si ke mně James a mezi nás se nacpe Tabby.
„Nechtěla jsem na tebe být hnusná… jen se o tom prostě nechci bavit,“ pohladím Tabbyho po hlavě a snažím se trochu uklidnit.
„Vím, že na to není zrovna nejvhodnější doba, ale už jsi přemýšlela nad tím proslovem?“
„Ne.“ Moji rodiče založili charitativní organizaci pomáhající lidem na celém světě. Každý rok ve spolupráci s rodičema Jamese, se koná charitativní akce, na které se snaží vybrat co nejvíc peněz.
ČTEŠ
Friend or girlfriend
FanfictionJedna nehoda, která změní úplně všechno... Co se stane, když se obyčejná dívka Iz, která má slibnou budoucnost jako studentka na univerzitě v Oxfordu, ocitne na stáži v Modestu. Kde je nucena stát se mediální přítelkyní Harryho Stylese...